سرویس موسیقی هنرآنلاین: "بی‌قرار" تازه‌ترین قطعه محسن چاووشی سروده روزبه بمانی، آهنگسازی محسن چاووشی و تنظیم بهروز صفاریان منتشر شد.

محسن چاووشی درباره "بی‌قرار" گفت: جنگ آدم‌ها را ساکت بار می آورد. نجیب بار می‌آورد. نجیب مثل پدران و مادران‌مان. سال‌ها سکوت کردم و دم نزدم. نه به این خاطر که حرفی نداشتم نه! سکوت کردم تا دل عزیزانی که دردهای من را با موسیقی و صدایم می‌شنوند و هم دردشان هستم آزرده خاطر نشود.

او افزود: همین چند کلمه حرف را هم نمی‌خواستم بزنم، اما گفتم بگذار آن‌ها هم بدانند که طعنه تلخ است و کنایه دل می‌سوزاند. فقط خواستم از شان و حیثیت و شعور مخاطبانم دفاع کرده باشم. خودم سال‌هاست به جنگ تن‌به‌تن و بی‌دفاع عادت کرده‌ام، باز هم سکوت می‌کنم تا دل نازک طرفدارانم با حرف‌هایی که کم از بمب‌ها و خمپاره‌های بی‌ریشه ندارند نلرزد. باز هم سکوت می‌کنم و ادامه می‌دهم و کار می‌کنم، می‌سازم و می‌خوانم و باز همان محسن سابقم که چاووش‌خوان خودم و همه آنها که می‌دانند مرا می‌شناستد می‌مانم.

چاووشی در آخر گفت: به خاطر همه طرفدارانم که دوستم دارند و هم عاشقشان هستم قوی‌تر از همیشه ادامه می‌دهم، به قول شمس تبریزی : "هیچ چیز عظیم‌تر نشوم. هیچ چیز قوی تر نشوم" به احترام شما.

"بی قرار" را اینجا بشنوید.