به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنا‌مه‌نویسان خانه‌ تئاتر ایران؛ در این نشست که ساعت 18 روز شنبه 9 خردادماه برگزار می‌‌شود، نمایش‌نامه‌‌ "گام زدن بر یخ‌‌های نازک" نوشته‌ آراز بارسقیان و غلامحسین دولت‌آبادی با حضور نویسندگان اثر و نصرالله قادری (‌نمایش‌نا‌مه‌نویس، پژوهش‌گر، منتقد و استاد دانشگاه) و اصغر نوری (مترجم، نمایش‌نا‌مه‌نویس و مدرس تئاتر) نقد و بررسی می‌شود.

سلسله‌ نشست‌های "شنبه‌ دوم-شنبه‌ چهارم" که اختصاص به نقد و بررسی نمایشنا‌مه‌‌ها و پژوهش‌های ادبیات نمایشی ایران و جهان دارد، از سال 91 تاکنون توسط کانون نمایشنا‌مه ‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران برگزار شده و اکنون نیز با مسئولیت اصغر نوری (مترجم، نمایش‌نا‌مه‌ نویس و عضو کنونی هیات مدیره‌ کانون نمایش‌نا‌مه ‌نویسان) برگزار می‌شود.

نمایش‌نا‌مه‌ "گام زدن بر یخ‌های نازک" در سال 91 با شمارگان 1100 نسخه، در 276 قطع رقعی توسط نشر افراز منتشر شده‌ و اثر برگزیده‌ هفتمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در سال 92 و در سی ویکمین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال به عنوان اثر شایسته‌ تقدیر انتخاب و معرفی شده‌ بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یاد شده به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر تز زرتشت، کوچه‌ نور بخش، پلاک 21، موسسه‌ی فرهنگی هنری بهاران خرد و اندیشه مراجعه کنند.

ورود در این نشست برای همه‌ی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/