سرویس مد و لباس هنرآنلاین : مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی مد و لباس دانشکده شریعتی به علت استقبال زیاد شرکت کنندگان در این جشنواره تا اول شهریور ماه تمدید شد. این جشنواره که قرار بود در بهار 94 برگزار شود با موکول شدن به مهرماه، فرصت بیشتری برای شرکت در جشنواره در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

مسابقه جشنواره ملی مد و لباس در دو بخش لباس و طرح اولیه لباس برگزار می‌شود. در بخش لباس آثار مرتبط با بانوان، آقایان، کودک و نوجوان توسط داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. در بخش طراحی نیز طرح رنگی در قطع A3 به همراه پشت لباس و الگوی گسترده آن باید ارائه شود.

همچنین در بخش نمایشی جشنواره جهت نمایش توانمندی مراکز آموزشی غرفه‌هایی برای نمایش و فروش آثار در اختیار مراکز دانشگاهی قرار می‌گیرد. در بخش کارگاه‌های آموزشی هم مواردی مانند آموزش دوخت‌ها و رودوزی‌های سنتی، آموزش طراحی و دوخت انواع کیف‌های پارچه ای و چرمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقاشی روی پارچه، آموزش پارچه‌سازی و... وجود دارد.

دانشجویان، فارغ التحصیلان و هنرآموزان کلیه رشته‌ها می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت www.shariaty.ac.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران- بزرگراه شهید تندگویان- خیابان میثاق جنوبی- خیابان 61 دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی و تلفن 02155032700 تماس بگیرند.

اولین جشنواره ملی مد و لباس دانشکده شریعتی از 13 تا 20 مهرماه در دانشکده شریعتی برگزار می‌شود.