به گزارش هنرآنلاین: به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران فلسفی به همراه اعضای گروهش محسن ذوالقدر، مجید امانی و محمد حسین غریبی بنا دارد در ایان اجرا قطعاتی از موسیقیدانان شهیر اسپانیا همچون بوکرینی، الینیث، کرانادوس و رودریگو را برای علاقمندان به موسیقی کلاسیک اسپانیا بنوازد.

آنسامبل موسیقی پدرام فلسفی در آبان ماه ۱۳۹۳ تشکیل شد. حضور ویولونسل که ایدهٔ جدیدی در این آنسامبل گیتار است صدای خاص و بدیعی را به این موسیقی می‌بخشد. این برنامه اولین اجرای این گروه است که با هدف اجرای آهنگسازان شاخص اسپانیایی به روی صحنه می‌رود.

پدرام فلسفی نوازنده گیتار کلاسیک (موسیقی فلامنکو) متولد ۱۳۵۷ در شمیران نوازندگی فلوت، پیانو و گیتار را از سن هفت سالگی آغاز کرد از وی دعوت شد تا در سن ۱۴ سالگی قطعات ساخته خود را در فستیوال فرهنگ و هنر ملل شهر سن خوزه ایالات متحده به اجرا در آورد.

پدرام بعد از پایان دبیرستان به همراه خانواده خود به شهر سانفرانسیسکو سفر کرد و با بالا‌ترین بورس تحصیلی در کنسرواتوار این شهر پذیرفته شد. او تحصیلات آکادمیک خود را به مراحل عالی رساند و در حالیکه به طور همزمان موسیقی ایران و ساز سه تار را از محمود ذوالفنون آموخت فوق لیسانس خود را از دانشگاه سن فرانسیسکو دریافت کرد و در پی دعوتی که از او برای همکاری با دانشگاه هنر تهران شد به ایران بازگشت و هم اکنون در حال تدریس گیتار در این دانشگاه می‌باشد.

گفتنی است آنسامبل موسیقی پدرام فلسفی، رپرتوار موسیقی اسپانیایی جمعه ۱۵ خرداد ماه ساعت ۱۹ در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به گیشه فرهنگسرا مراجعه نمایند.

انتهای پیام/