سرویس تئاتر هنرآنلاین : نیکی کریمی در حالی قرار است در این نمایش ایفای نقش کند که به گفته مشاور رسانه‌ای این گروه نمایشی حضور محمدرضا فروتن نیز به عنوان بازیگر مقابل نیکی کریمی در این اثر نمایشی قطعی شده است.

در نمایش "عاشقانه‌های ناآرام" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم جلالیان، سکانس‌های برترِ مهم‌ترین عاشقانه‌های سینمای ایران و جهان توسط این دو بازیگر سرشناس، در کنار دیگر بازیگران شناخته شده تئاتر و سینما بازسازی خواهد شد.

بر اساس این خبر تاکنون حضور محمدرضا فروتن و نیکی کریمی برای بازی در این نمایش قطعی شده است. نمایشنامه "عاشقانه‌های ناآرام" توسط مانی باغبانی و خسرو نقیبی بر اساس طرحی از مریم جلالیان به نگارش درآمده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است از اواسط خردادماه در تالار وحدت روی صحنه برود. همچنین در این اثر امیرمیلاد نیکزاد و یاشار خسروی اجرای زنده این نمایش را برعهده دارند.

مریم جلالیان پیش از این با هنرمندانی همچون؛ سیامک احصایی، حمیدرضا آذرنگ، بهاره رهنما، شهره سلطانی، علی راضی، رکسانا بهرام، حسن برزگر، عباس اقسامی و آنوش عزیزی با عنوانین مختلف همکاری کرده و "عاشقانههای ناآرام" نخستین تجربه کارگردانی او در تئاتر محسوب میشود.

محمدرضا فروتن که چندی پیش از علاقهاش برای بازگشت به صحنه تئاتر خبر داده بود، پیش از این تنها یک بار در نمایش ˝رومئو و ژولیت˝ به کارگردانی دکتر علی رفیعی در تالار وحدت در مقام بازیگر روی صحنه رفته و بازی در این نمایش دومین تجربه او در عرصه تئاتر خواهد بود.

لازم به یادآوری است، نیکی کریمی و محمدرضا فروتن پیش از این در تله تئاتر "خرده جنایتهای زن و شوهری" با کارگردانی فرهاد آییش مقابل هم قرار گرفتند.

گفتنی است، روز گذشته خبری مبنی بر حضور بازیگرانی چون مهران مدیری و هدیه تهرانی در این نمایش منتشر شد که امروز مدیری حضورش در این نمایش را تکذیب کرد.

انتهای پیام/