سرویس تئاتر هنرآنلاین : رضا فیاضی بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون که قرار بود در آینده‌ای نزدیک در نمایش "رام کردن مرد سرکش" ایفای نقش کند با بیان اینکه به دلائل شخصی از ادامه همکاری با این گروه منصرف شده، از اجرای نمایشنامه‌ای با عنوان "زن و شوهری با قامت متوسط"، به قلم خودش و نقش‌آفرینی احتمالی حامد بهداد و میترا حجار در آینده نزدیک خبر داد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر با بیان اینکه دو نمایشنامه "لیر ناشاه" بر اساس "لیرشاه" ویلیام شکسپیر و "زن و شوهری با قامت متوسط" را آماده انتشار دارد و این دو نمایشنامه به زودی منتشر خواهد شد، گفت: هر دو متن برای اجرا آماده هستند اما قصد دارم نمایشنامه "زن و شوهری با قامت متوسط" را که اخیرا نمایشنامه‌خوانی کردم و با استقبال خوبی هم مواجه شد را برای اجرا صحنه‌ای آماده کنم.

فیاضی ادامه داد: برای این نمایشنامه که دو بازیگر اصلی دارد حامد بهداد و میترا حجار را در نظر دارم و فعلا متن را برای حامد بهداد ارسال کردم و او نیز در وهله اول موافقت خودش را اعلام کرده که نقش مرد این نمایش را بازی کند. همچنین برای نقش زن این نمایش هم مذاکراتی با میترا حجار انجام دادم که او نیز موافقت اولیه خودش را برای بازی در این نمایش اعلام کرده است و نهایتا چنانچه این دو بازیگر بپذیرند در آینده‌ای نزدیک این نمایش را روی صحنه خواهم برد. این بازیگر و کارگردان تئاتر در پاسخ به این سوال که نمایش "زن و شوهری با قامت متوسط" را برای اجرا در کدام سالن در نظر گرفته، گفت: راستش در این زمینه با یکی، دو سالن صحبت‌های اولیه‌ای انجام دادم ولی چون هنوز قطعی نشده نمی‌توانم درباره زمان قطعی نمایش در حال حاضر صحبتی بکنم.

انتهای پیام/