سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت کامیار فانیان هفتم و هشتم خرداد ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. قطعات این کنسرت در دستگاه چهارگاه است و مهدی امامی به عنوان خواننده در این کنسرت حضور دارد.

بخشی از این برنامه به تک‌نوازی چهار بخش از موسیقی ایران اختصاص دارد که شامل دوتار شرق خراسان، دوتار ترکمن، تنبور منطقه گوران و… است.

بخشی دیگر این کنسرت به اجرای موسیقی مقامی مناطق مختلف، اجرای مقام‌ها و اجرای موسیقی اصیل اختصاص دارد.

در این کنسرت جاوید ابراهیم‌پور (نی)، سجاد منصوری (تنبک)، سامان صادقیان (تار)، میثاق مهرپور (عود)، مسعود یونسی (سنتور) و.... به عنوان نوازنده حضور دارند

کامیار فانیان از پنج سالگی موسیقی را با ساز پیانو شروع کرد و از 12 سالگی به سمت موسیقی ایرانی و ساز سه‌تار گرایش پیدا کرد.این نوازنده، ساز سه تار را زیر نظر ارشد طهماسبی، علی بیانی، مسعود شعاری، داریوش طلایی، فریبرز عزیزی، حسین علیزاده، محمدرضا لطفی و.... آموخت. او موسیقی شرق خراسان را از حسین سمندری، عبدالله سرور احمدی، حسین علی اعتصامی، اسفندیار تخم کار، درپور، ذوالفقار عسگریان، حسین رحمت اللهی و... آموخت. فانیان بعد از آموختن موسیقی شرق خراسان به سراغ دوتار شمال خراسان رفت و این ساز را از علیرضا اسلامی آموخت. همچنین این آهنگساز به مدت یک سال موسیقی منطقه گوران کرمانشاه و تنبور منطقه گوران را از طاهر یارویسی آموخت. او مقام‌های دو تار را بعد از آشنایی با دو خلیفه ترکمنستانی به نام‌های آق مراد چاریف و عراض گلیدی آموخت.