به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، فلاح که تاکنون فعالیت‌های نمایشگاهی بسیاری در اقصی نقاط جهان و کشورهایی همچون کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه، قطرو... را در کارنامه هنری خود داشته در ارتباط با رسالت هنر خوشنویسی و تنوعی که در خلق آثارش به نمایش در آورده اظهار کرد: بخشی از رسالت هنری خوشنویسان انتقال مفاهیم فرهنگی است و در مجموع محتوای یک اثر هنری گاهی با هدف خواندن و خوانا بودن انتخاب می‌شود. انگیزه هنرمند انتقال مفاهیم والا و فرهنگ سازی است. یکی از مسائل مهم در حوزه هنر این است که تنوع چندانی در آثار هنری نمی‌بینیم اما ظاهرا در مسیری قرار گرفته‌ایم که هم به همت هنرمندان پویا و جستجوگر امیدوار شده‌ایم. تنوعی در آثار خوشنویسی در دورانی که زندگی می‌کنیم مشهود نیست از این رو من تمام تلاشم این بوده که تنوع و نوآوری را در خلق آثار این نمایشگاه پدید آورم.

شایان ذکر است وی که دارای گواهینامه درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است برای اولین بار قصد دارد نمایشگاهی از آثارش را در فرهنگسرای نیاروان در معرض دید عموم قرار دهد. عنوان تابلو‌هایی که در این نمایشگاه به روی دیوار می‌روند نیز براساس اسامی دستگاه‌های موسیقی ایرانی انتخاب شده است.

گفتنی است نمایشگاه خوشنویسی ونقاشی خط مدرن مهدی فلاح با عنوان «نغمه قلم» جمعه اول خرداد ماه ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۷ خرداد ماه دایر خواهد بود. علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و روزهای تعطیل ۱۴ الی ۲۰ به گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/