به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه پالت، بعد از رونمایی "شهر من بخند!"، آلبوم جدید این گروه، در عمارت مسعودیه تهران در حضور جمعیت انبوه هواداران پالت و اجرای زنده چند قطعه از گروه در‌‌ همان برنامه، و پس از استقبال غیرمنتظره از دو شب اجرای پالت در میانه اردیبهشت ماه در تالار وحدت، تهیه‌کننده و اعضای گروه بر آن شدند تا کنسرت‌های دیگری در تهران ترتیب دهند.

در این کنسرت‌ها اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌عنوان نوازنده مهمان، به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» خواهند پرداخت .

روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه پالت، درباره سه شب کنسرت پیش روی این گروه در تالار وحدت گفت: خیلی خوشحالیم که در نزدیک‌ترین زمان ممکن نسبت به دو اجرای اخیرمان در تهران و آیین رونمایی آلبوم جدید، توانستیم از تالار وحدت وقت بگیریم تا دوباره بتوانیم در کنار دوست‌ها و مخاطب‌های پالت باشیم. اجرای تهران به‌خصوص از این نظر برای ما مهم است که همانطور که در مراسم رونمایی گفته شد، همه اعضای گروه پالت هم در این شهر زندگی می‌کنند، همه ما در این شهر حضور داریم و با تک تک مناطق آن خاطره‌های زیادی داریم. پس خیلی خوشحالیم که می‌توانیم دوباره در کنار هوادارنمان در این شهر باشیم که ثابت کرده‌اند که شهر هنوز نمرده و می‌خندد.

کنسرت گروه پالت در ساعت ۲۱ روزهای ۳ و ۴ و ۵ خردادماه برگزار خواهد شد و بلیت آن از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۹ اردیببهشت از طریق سامانه‌های پیشنهاد (www. peeshnahad. com) عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/