به گزارش هنرآنلاین به نقل از گالری ساربان این نمایشگاه مجموعه‌ای است از ۹ "سر انسان امروز" که به شیوه پاپ آرت ساخته شده‌اند. همچنین در کنار این آثار، یک اثر دیگر هم وجود دارد که بیانگر انسان امروزی است که کاملا ماشینی شده و پایان را به بیننده نشان می‌دهد.

اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند در گالری ساربان پس از تجربهٔ حضور در مجموعه "آثار بر‌تر شاگردان تناولی" در فرهنگسرای نیاوران شکل گرفته است.

زهرا محسنی مجسمه‌سازی را از سال ۱۳۸۸ با نظارت پرویز تناولی آغاز کرد و با راهنمایی‌های او اثر خود را خلق و به معرض نمایش گذاشت. اثر او که "سر انسان امروز" یا "(Human Of Today" s Head (HOT" نام دارد، ترکیبی است از قطعات ماشین‌های فرسوده در بخش‌هایی از یک سر انسان که با جنس فایبر گلاس ساخته شده است.

این اثر بیانگر داستان قدیمی ماشینی شدن انسان امروز است و نوعی اعتراض به آن؛ شاید بتوان گفت ژازه طباطبایی که استفاده از قطعات ماشین در مجسمه با نام او شناخته می‌شود، الگویی مهم در شکل دادن این تندیس بوده اما استفاده از فایبر گلاس به عنوان زمینهٔ اصلی کار و قرار دادن قطعات ماشین به عنوان اجزا مهم سر، کار این هنرمند را وارد دنیایی جدید کرده است.

نمایشگاه "من هم رویای یک رویا را دیدم" اول خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا ۱۰ خرداد همه روزه بجز سه شنبه‌ها ادامه دارد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره ۸ مراجعه و یا با شماره ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/