به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی گروه، نمایش "چهار نمایشنامه منتشرنشده از مهران صوفی" به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی که از ششم اردیبهشت در خانه‌موزه انتظامی روی صحنه رفته است، دوشنبه 28 اردیبهشت میزبان هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون خواهد بود. در اجرای امروز گروهی از خبرنگاران و منتقدان نیز حضور خواهند داشت و پس از پایان اجرا به نقد و بررسی این اثر نمایشی می‌پردازند.

پرنیان گودرزی، میلاد محمدی، پویان یحیی‌پور،رضا حسن‌زاده، حمید مهنانی، میرنادر مظلومی، رضا شجاعی و سعید محبی‌امین گروه بازیگران نمایش را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل گروه عبارتند از بهروز رضاییان (تهیه‌کننده ـ شرکت فرهنگی هنری رنگارنگ)، سهراب مدیری (مدیرتولید،دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، نرگس چمنی،آرین نیکبخت، محمد عمادی، سعیده حیدری (دستیاران کارگردان)، ناصر نصیری (طراح پوستر)، نغمه ارجمند(عکاس) و احمدرضا حجارزاده(مشاور امور رسانه).

نمایش "چهار نمایشنامه منتشرنشده از مهران صوفی" از ششم اردیبهشت اجراهای خود را در خانه‌موزه انتظامی آغاز کرده که تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 19 به نشانی خیابان اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، خیابان احمدی، پلاک 28 مراجعه کنند.

انتهای پیام/