سرویس مد و لباس هنرآنلاین : ریحانه زارع مدیر موسسه مدآفرین نگاه از برگزاری نمایش زنده لباس خبر داد و به خبرنگار هنرآنلاین گفت: روز چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه نمایش لباسی در سالن کنفرانس شهرداری منطقه یک تهران برگزار می‌شود.

زارع افزود: مجموعه‌های شهربانو با مدیریت مدیر امور بانوان شهرداری تهران به عنوان مرکزی ویژه بانوان راه‌اندازی شده و سعی دارد نیازهای فرهنگی، هنری، ورزشی و ... آنها را برآورده کند. به درخواست مدیر شهربانوی منطقه یک تهران این نمایش زنده لباس با همکاری شرکت مدآفرین نگاه و طراحان لباس یشم برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مجموعه‌ای از لباس‌های مینا افروزی در این برنامه نمایش داده می‌شود افزود: مانتوهایی که نمایش داده خواهد شد همگی نشان شیما دریافت کرده‌اند و برای مدیران و کارکنان شهرداری نمایش داده می‌شوند.

زارع ادامه داد: نیمی از زمان برنامه به نمایش لباس اختصاص دارد و در ادامه طراح مجموعه در مورد آثار خود، استاندارهای موجود در آنها و... سخنرانی خواهد کرد.

او با اشاره به تمایل شهرداری برای برگزاری چنین برنامه‌هایی گفت: خانم افروزی به عنوان یک نماینده از طرف وزارت ارشاد در شهربانوی منطقه یک فعالیت می‌کند و در آن مجموعه فضایی به ارائه آثار او و آموزش طراحی لباس اختصاص داده شده است.

زارع افزود: بنیاد ملی مد و لباس مجموعه مدآفرین نگاه را برای اجرای این نمایش زنده به شهرداری معرفی کرد و انجام کلیه امور مربوط به مدل‌ها و کارهای اجرایی به عهده ما است. این اولین اجرا در شهرداری تهران است و امیدواریم چنین برنامه‌هایی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/