سرویس تجسمی هنرآنلاین : پالازو ری‌یل میلان میزبان بزرگ‌ترین نمایشگاهی شده که تا کنون از لئوناردو داوینچی در ایتالیا برپا می‌شود.

دراین نمایشگاه که نتیجه پنج سال کار فشرده "پیترو مارانی" و "ماریاترزا فیوریو"، از شاخص‌ترین متخصصان و کار‌شناسان هنر رنسانس است، بیش از ۲۰۰ اثر هنری از این هنرمند نابغه به نمایش در می‌آید.

تعدادی از معتبر‌ترین موسسات و مراکز هنری جهان آثار نمایشگاه را در اختیار این مجموعه قرار داد‌اند؛ از جمله موزه لوور، گالری ملی هنر در واشنگتن، گالری ناسیوناله دی پارما. همچنین ۳۰ اثر این نمایش از سلطنتی مجموعه ملکه الیزابت دوم به این رخداد راه پیدا کرده است.

مثلث فریدکین، کان و گرانت در نیویورک

گالری جوزف بیلوز نیویورک از دیروز ۱۶ می‌، نمایشگاه عکسی از هنرمندان شناخته شده آنتونی فریدکین، استیو کان و گرانت مودفورد را برپا کرده که تا ۲۵ ژوئیه ادامه خواهد داشت.

علیرغم مضمون‌های متفاوت از چشم انداز‌ها تا معماری و فضای شهری در آثار این عکاسان، به تصویرکشیدن خاص کیفیت‌های نور و محتوای توصیفی و عاطفی عکس‌ها فصل مشترک آثار این هنرمندان است.

موزه هنر لس آنجلس، موزه هنرهای معاصر سانفرانسیسکو، موزه هنرهای زیبا هوستون، موزه پل گتی و موزه هنر مدرن نیویورک از جمله مراکزی هستند که آثار این نمایش را به برگزارکنندگان وام داده‌اند.

انتهای پیام/

فرانس پرس، آرت دیلی/ ۱۷ می‌