سرویس مد و لباس هنرآنلاین : نمایشگاهی از مانتوهای طراحی شده توسط دانشجویان رشته طراحی لباس دانشگاه الزهرا از 27 تا 30 اردیبهشت ماه در آن دانشگاه برگزار می‌شود.

مریم مونسی سرخه، استاد رشته طراحی لباس دانشگاه الزهرا در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از مانتوهای اجتماع و مجلسی است که توسط دانشجویان بر اساس یک المان خاص طراحی شده است.

مونسی افزود: یکی از کارهایی که دانشجویان طراحی لباس انجام می‌دهند پیاده کردن خلاقیت روی لباس است و گاهی اوقات برای بروز این خلاقیت از المان‌های مختلف برای اجرا در قالب لباس استفاده می‌شود.

این طراح لباس افزود: با توافق دانشجویان اتاق موسیقی عالی قاپو به عنوان یک بنای ایرانی برای بهره گیری در طراحی انتخاب شد تا با حفظ اصالت ایرانی کارهایی مدرن و امروزی طراحی شود.

او با اشاره به اینکه این نمایشگاه در راستای طرح پرنیان برگزار می‌شود افزود: در طرح پرنیان قرار بر این است که طرح لباس‌های ایرانی- اسلامی که توسط دانشجویان ارائه شده به نمایش گذاشته شود. در این نمایشگاه نیز طرح‌های کاملا ایرانی که قابل استفاده در جامعه توسط دختران جوان و زنان ایرانی است به نمایش گذاشته می‌شود.

مونسی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری بنیاد ملی مد و لباس برگزار می‌شود و افرادی از بنیاد دعوت شده‌اند که از آثار بازدید کنند و در صورت امکان برای تولید تعدادی از آنها اقدام شود.

نمایشگاه مانتو از تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 16در دانشگاه الزهرا به آدرس میدان ونک، ده ونک، دانشگاه الزهرا، دانشکده علوم اقتصادی، سالن مصلی‌نژاد برگزار می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/