سرویس موسیقی هنرآنلاین: تازه‌ترین اثر گروه پالت با عنوان "شهر من بخند" شنبه ۲۶ اردیبهشت در عمارت مسعودیه برگزار شد.

عمارت مسعودیه مملو از هوادارانی بود که برای مراسم رونمایی مشتاقانه حضور داشتند و به دلیل عدم برنامه ریزی درست به مدت ۲ ساعت ایستاده برنامه را تماشا کردند، این در حالی بود که برای اصحاب رسانه هم جایگاهی در نظر گرفته نشده بود.

اجرای بمرانی و پالت

گروه موسیقی بمرانی که تهیه کننده مشترکی با گروه پالت داشتند در این برنامه قطعاتی را برای حضار اجرا کردند و بعد نوبت به اجرای گروه پالت رسید تا قطعاتی را از آلبوم "آقای بنفش" را برای هوادارانشان اجرا کنند.

احسان رسول اف تهیه‌کننده دراین برنامه گفت: اسفند ماه چند سال پیش بود که برای اولین بار شش جوان پر انرژی را دیدم و با آن‌ها آشنا شدم و به نوعی مهرمان بر دل هم نشست. من اولین تجربه تهیه کنندگی موسیقی را با این گروه موسیقی شروع کردم و حالا بسیار خوشحالم که بعد از تولید آلبوم "آقای بنفش" و برپایی چند کنسرت مختلف در تهران و شهرستان‌ها امروز در خدمت شما برای رونمایی از آلبوم "شهر من بخند" هستم.

 

شما به ما امضا بدهید

این تهیه کننده موسیقی در بخش دیگر صحبت‌هایش به حضور هواداران اشاره کرد و گفت: امروز برای اولین بار این مراسم رونمایی با حضور شما طرفداران عزیر صورت می‌گیرد، ما امورز از شما می‌خواهیم که به ما امضا دهید و این شما باشید که پوستر ما را امضا می‌کنید.

او در آخر نیز گفت: ما مدیون شما هستیم و از شما می‌خواهیم که با ما در این مراسم رونمایی شرکت داشته باشید.

ما هم هنوز آلبوم را ندیدیم

امید نعمتی از اعضای گروه پالت در این مراسم که به خاطر صدای ضعیف بلندگو‌ها صدا به صدا نمی‌رسید و به سختی اصوات شنیده می‌شد گفت: ما هم به مانند شما هنوز پپکیج اصلی آلبوم را ندیده‌ایم و امروز همزمان با شما آلبوم را مشاهده خواهیم کرد.

او افزود: ما مثل شما در این شهر بزرگ شدیم و مثل شما با آن خاطره‌هایی زیادی داریم. به نظرم هیچ کس بهتر از شما برای این مراسم نخواهد یود.

مهمانان ویژه

فرهاد توحیدی، مرضیه برومند، شهرام مکری، حبیب رضایی، فردین خلعتبری، بهنام ابوالقاسم از جمله مهمانان ویژه این برنامه بودند.

لبخند شهر به قیمت ۱۵ هزار تومان

در آخر سی دی‌هایی این آلبوم به قیمت ۱۵ هزار تومان با امضای اعضای گروه فروخته شده و بازار داغ سلفی‌ها آغاز شد.

جشن امضا یا رونمایی

این مراسم شباهتی به مراسم رونمایی نداشت و بیشتر شبیه به جشن امضا بود، جشنی که این روز‌ها به شدت در میان هنرمندان موسیقی باب شده است. گرچه مراسمی در کار نبود اما آلبوم "شهر من بخند" پخش شد و مراسم رونمایی واقعی با حضور اصحاب رسانه به روز اول خرداد ماه موکول شد.