سرویس موسیقی هنرآنلاین: خواننده احساسی موسیقی پاپ شب گذشته شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در دو سئانس میزبان هواداران خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بود.

یک ساعت تاخیر صدای عشق را درآورد

برنامه ساعت 22:30 آغاز شد، یک باره برق‌های سالن خاموش شد و در سکوت سالن صدای بابک جهابنخش در فضا پیچید، او استارت کار را با قطعه "صدای عشق" آغاز کرد.

سعی کردم توازن برقرار باشد

بعد از اجرای چند قطعه جهانبخش گفت: سعی کردیم میان اجرای قطعات شاد و غمگین توازن برقرار کنیم اما اگر به من باشد ترجیح می‌دهم دائما غمگین بخوانم! در ‌‌نهایت قطعه "تو چشمای منی" اجرا شد.

بابک روی مدار بی‌قراری به سالن رسید

این خواننده که حسابی با هوادارانش ارتباط برقرار کرده بود گفت: امیدوارم هیچ وقت زندگی تان روی مدار بی‌قرار نباشد و سپس این قطعه را که نام آخرین آلبوم موجود این خواننده در بازار است را به زیبایی هر چه تمام‌تر اجرا کرد.

یک یادگاری خوب از رضا صادقی

بابک جهانبخش در ادامه برنامه رو به حضار گفت: قطعه‌ای که الان می‌خواهم اجرا کنم دو سو دارد یک اینکه یک یادگار خوب از رضا صادقی بود و از سوی دیگر برایم تداعی اتفاق تلخ پرواز مرتضی پاشایی است، او بعد از پایان صحبت‌هایش قطعه "زیر بارون" را اجرا کرد و در پایان تصاویر مرتضی پاشایی از نمایشگرهای داخل سالن پخش شده و در آخر مردم هم صدا با خواننده محبوبشان بدون هیچ صوتی در فضا، ترجیع بند این آهگ را هماهنگ با یکدیگر همخوانی کردند.

تمدید شد..!

در اواخر برنامه جهانبخش گفت: خیلی خوشحالم که دو شب با شما بودم و به شما این مژده را می‌دهم که به خاطر استقبال شما این برنامه تمدید شده و به روز ۱۸ خردادماه موکول شده است. در ادامه قطعه "منو نگاه کن" اجرا شد.

قطعات اجرایی

صدای عشق، دلم سوخت، دوست دارم، چی شده، مدار بی‌قراری، تو چشمای منی، منو نگاه کن، حواست نیست، برف و.. از قطعات اجرایی در این یک سئانس کنسرت بودند.

اعضای ارکستر

مسعود همایونی، بابک ریاحی‌پور، کسری خدیور، بهنام حکیم، انوشیروان تقوی، رضا تاجبخش، ایلیار خسروی اعضای ارکستر این خواننده را تشکیل می‌دادند.

مهمانان ویژه

مجید مظفری، نیکی مظفری، شهرام حقیقت دوست، کامران رسول‌زاده، خاطره اسدی، احسان علیخانی و.. مهمانان ویژه شب گذشته بودند.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/