به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در ادامه برنامه نمایش فیلم در دوره سی و نهم سینما تک (بهار 94)، روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه ساعت17 انیمیشن "متروپلیس" به کارگردانی رینتارو، محصول سال 2001 به مدت 108 دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در بخش مروری بر چند انیمیشن شاخص ژاپنی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

"متروپلیس" حکایت عشق در میانه‌ی کارزار شهری است که انگار همه چیزش آهنی و خشک شده است. رنگ‌آمیزی خاکستری شهر در زمان حکمرانی دوک به اَبَرشهرش در تقابل با رنگ‌آمیزی شادشهر بعد از هم پاشیدن زیگورات و نابود شدن دوک، نشان از تاثیر همان عشقی دارد که کنیچی و ربات انسان‌نما یعنی تیما برقرار می‌شود. کنیچی و عمویش شونساکو می‌خواهند با کمک یکدیگر راز رباتی به نام تیما را کشف کنند و... .

یادآوری می‌شود؛ علاقه‌مندان در خصوص استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 17 به نشانی خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی و 88955753 سینماتک تماس حاصل کنند و یا به سایت www.civa.ir مراجعه نمایند.