سرویس تجسمی هنرآنلاین : گالری‌های تهران آخر این هفته میزبان ۲۰ نمایشگاه تجسمی می‌شوند.

آران؛ عکس‌های نیما علیزاده را با عنوان "دونادون" از ۲۵ اردیبهشت تا ۶ خرداد به نشانی کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک ۱۲ برپا می‌کند.

آرته؛ نمایشگاه هنرجدید ۷ هنرمند را با عنوان "مرحله آیینه‌ای یا آنچه من نیستم" را از از ۲۵ اردیبهشت تا ۲ خرداد به نشانی ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ میزبان می‌شود.

احسان؛ نمایشگاه گروهی نقاشی را با عنوان "نوای زندگی" از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت به نمایش می‌گذارد. گالری احسان در اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ واقع شده است.

استودیو ایگرگ؛ "جهان نگریسته ۳" را با نمایش آثار ۱۷ عکاس از ۲۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد به نشانی خیابان ایرانشهر، کوچه مهاجر، پلاک ۲۸، زنگ دوم برگزار می‌کند.

اعتماد؛ مجسمه‌های رامین شیردل را با عنوان "مجنون" از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد نمایش می‌دهد. اعتماد ۲؛ هم آثار ندا رضوی‌پور را با عنوان "لبه آشوب" در همین زمان روی دیوار می‌برد. علاقمندان برای بازدید از این مجموعه می‌توانند به گالری اعتماد واقع در نیاوران، میدان یاسر، خیابان یاسر، خیابان موسوی، خیابان بوکان، دوراهی سمت راست، پلاک ۴ مراجعه کنند.

ایده پارسی؛ نمایشگاه انفرادی مجسمه و چیدمان نگار تاج گردان را با عنوان "آرزوهای آویخته" از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت به نشانی خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ میزبانی می‌کند.

ایوان سپید؛ از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت نمایشگاه نقاشی سحر هاشمی را برپا می‌کند. گالری ایوان سپید در مهرشهر کرج، بلوار ارم، بعد از باغ سیب، جنب سه راه شهرداری، پلاک ۲ واقع شده است.

سبحان؛ نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان آموزشگاه ملکشاهی را از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت به نشانی بزرگراه صدر، خروجی کامرانیه، بعد از زیرگذر صدر، خیابان منظریه، کوچه پیشتاز، بن بست بعثت، پلاک ۴ برگزار می‌کند.

سیحون ۲؛ دوره دوم گذشته و حال، نمایشگاه نقاشی‌های حسین عدالتخواه را از ۲۵ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد برگزار می‌کند. گالری سیحون ۲ در خیابان مقدس‌اردبیلی، کوچه کیهان، کوچه سیمایی، شماره۲۴ واقع شده است.

شیث؛ نمایشگاه تصویرسازی سپیده رفایی را از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت برپا می‌کند. گالری شیث در چهارراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو کوچه شیرزاد شرقی واقع شده است.

شیلا؛ از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت نمایشگاه مجسمه‌های فرزین قاسمی را به نشانی خیابان‌ ولیعصر‌، بالا‌تر از خیابان‌ طالقانی‌، کوچه‌ گیلان‌، پلاک ۲‌، واحد‍۱ برپا می‌کند.

طراحان آزاد؛ از جمعه ۲۵ اردیبهشت افتتاح نمایشگاه آثار حامد صحیحی را با عنوان "یازش" میزبانی می‌کند. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این رخداد‌ به گالری "طراحان آزاد" به نشانی میدان گل‌ها، میدان سلماس، جنب پاسارگاد، شماره ۵ مراجعه کنند.

گالری اُ ؛ نقاشی‌های مسعود کشمیری را با عنوان "این تنی که پوشیده‌ام" از ۲۵ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد به نشانی خیابان ویلا (نجات‌اللهی )، کوچه خسرو، ‌ پلاک ۴۶ روی دیوار می‌برد.

گالری ۲۶؛ نمایشگاه نقاشی‌های نازنین بخشنده را از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت در فرمانیه شرقی، خیابان سلمان‌پور‌ ظهیر، شماره ۲۶، واحد ۳ برپا می‌کند.

گالری ممیز خانه هنرمندان؛ نمایشگاهی از جدید‌ترین آثار رضا حسینی به همراه مروری بر ۲۵ سال از دوره‌های کاری این هنرمند را جمعه ۲۵ اردیبهشت به نشانی خیابان ایرانشهر، باغ هنرمندان افتتاح خواهد شد.

گلستان؛ نمایشگاه عکس مهدی منصوری را از ۲۵ اردیبهشت به نمایش می‌‎گذارد. نمایش آثار این هنرمند تا ۳۰ اردیبهشت در گالری گلستان ادامه خواهد داشت و علاقه مندان برای بازدید از این مجموعه می‌‏توانند به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ مراجعه کنند.

مرکز هنرهای معاصر سازماناب؛ از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۲ خرداد میزبان "کتاب عکس تهران" می‌شود. علاقه مندان با بازدید از این مجموعه می‌توانند به خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن منش، پلاک ۲ مراجعه کنند.

ویستاپلاس؛ هم از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت نمایشگاه مجسمه‌های راضیه صبوری را با عنوان "شبیه هیچ شدم" به نشانی خیابان مطهری، خیابان می‌رعماد، کوچه دوازدهم، پلاک۱۱ میزبان می‌شود.

هفتان؛ نمایشگاه گروه آشوب را با عنوان "آدم و آلام" از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت به نشانی میدان هفت تیر، بهار شیراز، سلیمان خاطر، کوچه ابرار غربی، پلاک ۶۵ روی دیوار می‌برد.

انتهای پیام/