‌سرویس موسیقی هنرآنلاین: پدرام درخشانی، نوازنده سنتور و آهنگساز با اعلام این خبر به هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای ضبط یک آلبوم تصویری هستم که دو قطعه آن ضبط شده است و این اثر تا اواخر سال جاری منتشر می‌شود.

این نوازنده با اشاره به اینکه هنوز عنوان این اثر مشخص نشده است، تاکید کرد: این اثر شامل ویدئو کلیپ است و هشت قطعه در این آلبوم تصویری وجود دارد.

درخشانی افزود: این آلبوم مانند کارهای قبلی گروه "رومی" در ژانر موسیقی تلفیقی خواهد بود. البته تمامی قطعاتی که در این آلبوم ارائه می‌شود به صورت بی‌کلام ارائه می‌شود.

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی نوازندگان از اعضای همیشگی گروه "رومی" و "آویژه" هستند و ما برای تولید آلبوم جدید از نوازنده مهمان استفاده نخواهیم کرد.

پدرام درخشانی از جمله آهنگسازان و نوازندگان موسیقی است که طی سال‌های اخیر عمده فعالیت خود را به تولید آثاری در زمینه موسیقی تلفیقی معطوف کرده است.

حضور در کنسرت‌های مختلف حوزه موسیقی سنتی و پاپ به عنوان نوازنده سنتور، تلاش برای ایجاد شکلی متفاوت از نوازندگی سنتور و تولید مجموعه آثار موسیقایی مختلف از جمله "رومی" یک تا سه، از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است.