سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت شهاب رمضان 19 خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این کنسرت به رهبری "انوشیروان تربتی‌نژاد" برگزار خواهد شد و بخشی از این کنسرت به اجرای گلچینی از قطعات قدیمی و جدیداین خواننده اختصاص دارد.

در این کنسرت این خواننده پاپ قطعاتی از آلبوم‌های "رمانتیک" و "جشن تنهایی" را اجرا می‌کند و قرار است در این کنسرت قطعات جدیدی نیز برای مخاطبان اجرا شود.

در این کنسرت 11 قطعه اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات لحظه ها، خوشبختم، عاشق کشون، حالم خوبه، غم عشق، خونه، خواب، آخرین بار، جشن تنهایی، قسمت و..... است.

انوشیروان تربتی نژاد (پیانو، کیبورد)، محمدعلی نصری (گیتار الکتریک)، مسعود عباسی مهر (گیتار باس)، زایا سلیمان (درامز)، احسان شفیعی (پرکاشن)، محسن حسن نیا (ساکسفون و کلارینت)، وهاب رمضان (گیتار نایلون) و... به عنوان نوازنده حضور دارند.

این کنسرت به همت موسسه "رویال هنر پارس" و تهیه‌کنندگی مجید عبدی و پویا زارع‌فر برگزار می شود.

شهاب رمضان در سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او زیر نظر استادانی چون مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو به تحصیل موسیقی پرداخت.

رمضان نخستین آثار خود را با همکاری شرکت آفاق فیلم (موسیقی متن) در تله فیلم‌های سینمایی آغاز کرد و در ادامه فعالیت‌های خود با کارگردان‌هایی چون کاظم معصومی، آرش معیریان، منصور اکبر فلاح و اسماعیل فلاح‌پور در فیلم‌های اوهام، زهر و پادزهر، بوی خاک، راز آبنبات چوبی و قربانی همکاری کرد.

او آلبوم "جشن تنهایی" را سال ١٣٩٢ منتشر کرد که قطعات آن با آهنگ‌سازی خودش و سیروان خسروی است.