سرویس سینمایی هنرآنلاین؛ در برنامه شب گذشته عروسک "جناب خان" با همراهی تماشاگران این برنامه، به خواندن تیتراژ برنامه "خونه مادربزرگه" پرداختند و مرضیه برومند نیز آن‌ها را درخواندن این شعر همراهی می‌کرد.

برومند که به دلیل سرماخوردگی حال خوبی نداشت بیان کرد: امیدوارم بتوانم همانند همه در این برنامه پر انرژی باشم. تا برای لحظاتی کوتاه لبخند را به لبان عزیران و تماشاگران بیاورم.

رامبد جوان از برومند درباره وضعیت سینما پرسید که این هنرمند در ادامه عنوان کرد: علاقه‌ای به سینما ندارم و تلویزیون را بیشتر دوست دارم. احساس می‌کنم من آدم تلویزیونی هستم و کارم را با تلویزیون شروع کرده‌ام. خوشحالم که در کار تلویزیونی هم اشتباهی نداشته‌ام و خجالت زده نیستم. می‌بینید که وقتی صحبت از مجموعه "خونه مادربزرگه" می‌شود بازهم همه خاطرات خوب به ذهنشان می‌آید. تلویزیون رسانه بی‌واسطه‌ای است و ارتباط نزدیک با مردم را در این رسانه دوست دارم. امیدوارم بتوانم "خونه مادربزرگه ۳" را بسازم.

وی در ادامه بیان کرد: عروسک‌های زیادی خلق کرده‌ام و خوشحالم که این عروسک‌ها حالا خانه‌ای برای خود دارند. سال گذشته که دبیر جشنواره تئا‌تر عروسکی بودم با همت و یاری آقای مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه‌ای در خیابان فلسطین برای کارهای دبیرخانه جشنواره برای ما اجاره کرده بودند. بعد از پایان جشنواره قرار شد تا این خانه برای اهالی هنرمندان عروسکی باقی بماند. اعضای این خانه می‌توانند تکنیک و کار‌هایشان را ارتقا دهند و دیگر سقفی بالای سرشان باشد. این سقف برای خیلی از رشته‌های هنری وجود نداشت که خوشبختانه حالا این خانه را داریم. حالا هم در این خانه کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود که تاکنون حمید جبلی این کارگاه‌ها را برگزار کرده است.

در ادامه رامبد جوان از برومند درباره چیزی که حالش را بد می‌کند، پرسید که وی گفت: گاهی ناهنجاری‌ها درسطح شهر حالم را بد می‌کند. وقتی صحبت از خوشبختی است باید همه ما خوشبخت باشیم. متاسفانه در این دوره هر کسی به فکر منافع خودش است. برای همین حقوق دیگران پایمال می‌شود و همه می‌خواهند تنها حال خودشان خوب باشد و به فکر دیگران نیستند. من آدمی هستم که گاهی در برابر بعضی مشکلات در خیابان، عکس العمل نشان می‌دهم و نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم.

برومند درباره خانواده خود بیان کرد: ما چهار خواهریم و دو برادر که من فرزند سوم خانواده‌مان هستم و خیلی هم در دوران کودکی شیطون بودم. اکثرا با برادرم در حال نقشه کشیدن برای شیطنت بودیم که بار‌ها آسیب‌های جدی مثل سر شکستن و غیره را هم تجربه کرده‌ام.

در ادامه جوان از برومند پرسید در این دوره و هم اکنون دل شما برای چه کسی تنگ شده است، برومند آهی کشید و گفت: دلم برای همه آن‌ها که دیگر کنارمان نیستند، تنگ شده است. از پدر ومادرم تا زنده یاد مرتضی احمدی؛ کامبیز صمیمی مفخم. امسال روزهای عید زنگ زدم خانه مرتضی احمدی برای دلجویی دختراش که صدای خود ایشان روی پیغام گیر خانه بود و واقعا ناراحت شدم و احساس می‌کنم جای این هنرمندان در کنار جمع سینمایی‌ها و تلویزیونی‌ها خالی است.

جوان برای اینکه فضای برنامه را از غم دور کند، سریع از برومند درباره نام فیلم "الو الو من جوجو‌ام" پرسید که وی گفت: این نام فیلم ناگهان به ذهنم رسید و آن را خیلی دوست دارم.

دوباره برنامه با مسابقه چند کلمه و جمله سازی به پایان رسید که یکی از این جمله‌ها که باید برومند با چند کلمه آن را تبدیل به داستان می‌کرد، مرتبط با ایرج طهماسب و حمید جبلی بود که داستان کوچکی را با آن کلمات و بداهه در باب این دو هنرمند ساخت.

بر این اساس برومند لبخند پایانی برنامه را جلوی دوربین "خنداونه" زد و با ریتمی جنوبی از آهنگ‌های "جناب خان" این قسمت از برنامه "خندوانه" پایان یافت.

انتهای پیام/