سرویس سینمایی هنرآنلاین، این روز‌ها بارانی و هوای بهاری، رنگ و بوی تازه‌ای به شهر داده است. همزمان با نیمه دوم فصل بهار، فیلم "در دنیای تو ساعت چنده" به کارگردانی صفی یزدانیان اکران می‌شود. فیلمی که فضای مکانی و بارانی آن، هوای تازه‌ای در کنار دیگر فیلم‌های اکران ایجاد خواهد کرد.

بر این اساس غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از تصمیم شورای صنفی برای اکران دو فیلم "در دنیای تو ساعت چند است؟" و "مردن به وقت شهریور" خبر داد.

فرجی ضمن اعلام اکران این فیلم از فردا چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به هنرآنلاین گفت: فیلم "در دنیای تو ساعت چند است؟" در گروه "اریکه ایرانیان" و "مردن به وقت شهریور" در گروه سیمایی "ماندانا" اکران می‌شوند و در طول دوره اکران، طبق قرار شورای صنفی، اکران فیلم‌ها در گروه آزاد تا سقف ۱۰ هفته مجاز به نمایش و اکران فیلم خود هستند و بعد از آن تاریخ اگر با فروش خوبی مواجه نباشند، فیلم دیگری جایگزین می‌شود.

فرجی درخصوص زمان باقی مانده اکران دو فیلم "رخ دیوانه "و "ایران برگر" که هر دو، فیلم‌‌های میلیاردی اکران نوروز بوده‌اند، بیان کرد: طبق آنچه در جلسه شورای صنفی گذشت، قرار شد تا اکران این دو فیلم تا تاریخ ۳۰ ازدیبهشت ماه ادامه داشته باشد که احتمالا فیلم" آتش بازی" جایگزین یکی از این فیلم‌ها خواهد شد.

فرجی درباره اکران دو فیلم" گینس "و " نهنگ عنبر "گفت: تصمیمی برای اکران این دو فیلم تاکنون گرفته نشده است.

پیش از این‌ها قرار بود فیلم" گینس "به کارگردانی محسن تنابنده در گروه آفریقا و در نیمه دوم فصل بهار اکران عمومی شود که هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست.

اما در فیلم "در دنیای تو ساعت چند است؟" که فیلم منتخب منتقدان جشنواره فیلم فجر بود، بازیگرانی چون لیلا حاتمی‌، علی مصفا و زهرا حاتمی نقش‌های اصلی را ایفا کرده‌اند.

همچنین حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، ترلان پروانه، پروین ملکی و حسام محمودی بازیگران اصلی "مردن به وقت شهریور" هستند.

فیلم "آتش بازی" هم با بازی امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، شقایق دهقان و می‌رطاهر مظلومی روی پرده خواهد رفت.

انتهای پیام/