سرویس موسیقی هنرآنلاین: همایون نصیری، نوازنده و سرپرست گروه دارکوب با اعلام این خبر به هنرآنلاین گفت: آلبوم جدید گروه دارکوب در مرحله اخذ مجوز قرار دارد و به احتمال زیاد این اثر موسیقایی قبل از ایام ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود.

نصیری در ادامه تاکید کرد: در این اثر علی زند وکیلی و رضا کولغانی به عنوان خواننده حضور دارند و این آلبوم شامل قطعات باکلام و بی‌کلام است.

این نوازنده خاطرنشان کرد: این اثر شامل هشت قطعه است که در این اثر موسیقایی دو قطعه جنوبی، دو قطعه بی‌کلام و.... وجود دارد.

همایون نصیری در ادامه افزود: تنظیم قطعات این اثر به عهده اعضای گروه دارکوب بوده است و اشعار از حافظ، داوود غلامی، روزبه بمانی و.... است. همچنین بخشی از این آلبوم به اشعار محلی اختصاص دارد.

سرپرست گروه دارکوب بیان کرد: در این اثر دارا دارایی، آرش پژندمقدم، پویا نیک‌پور، مسعود همایونی، امید حاجیلی، کوروش بابایی، پیتر سلیمان‌پور، حسین رضایی‌نیا، میلاد درخشانی، وحید اسداللهی و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.

همایون نصیری در پایان گفت: همچنین گروه دارکوب بعد از ایام ماه رمضان در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود که قرار است در این کنسرت‌ها قطعاتی از آلبوم جدید خود را برای مخاطبان اجرا کند.