به گزارش هنرآنلاین: به نقل از روابط عمومی این برنامه، گروه موسیقی "مهراوه" که تاکنون اجراهای موفقیت آمیزی را از سرگذرانده است، در ساعت 21:30 روز ۲۷ اردیبهشت به خوانندگی جاویدعسگری و رضا نظری در دوبخش کردی و فارسی کنسرت برگزار می‌کند.

این کنسرت در بخش فارسی خود چهارتصنیف، یک چهارمضراب بیکلام و دوقطعه سازوآوازی را اجرا می‌کند و در بخش کردی به خوانندگی رضا نظری به اجرای پنج تصنیف، یک قطعه آوازی و بک قطعه بی‌کلام می‌پردازد.

غم خمار عاشقان با شعر ابتهاج، وطن با شعری از رهی معیری، دلربایی، خوش خرامان از مولانا، دلربایی و خوش خرامان عنوان قطعاتی هستند که قرار است دربخش فارسی این کنسرت اجرا شوند.

هاته ده، شوفر (یک قطعه) که ازترکیب دوقطعه با هم ساخته شده است،

کلنجه، قصه عشق، شان به‌شان (قطعه اورامی) و شیته گیان نیز عنوان قطعات کردی این کنسرت هستند.

آهنگسازان این قطعات امین حیدری و بهمن فریادرس هستند. یکی از قطعات از ساخته‌های شهرام رضایی و مابقی قطعات فولکور هستند که بازاجرا می‌شوند.

بهمن فریادرس کمانچه و آهنگساز، تنظیم کننده قطعات کردی، امین حیدری عود و آهنگساز، شهرام رضایی دف و سرپرست گروه، مهدی سیادت سنتور، حمیدقنبری تنبک، حسن مکانیکی نی، صابر سوری عود، قاسم رحیم‌زاده تار، مهناکاشانی قیچک، رداد مسعودی فرید کمانچه، و رامین ملکی دهل اعضای این گروه هستند که تمرینات خود را به طور فشرده آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/