سرویس موسیقی هنرآنلاین: صفحات اجتماعی هنرمندان مانند برگه‌ای از دفترچه خاطرات است که اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری در خود گنجانده است. به مناسبت روز پدر هر یک از این هنرمندان با قرار دادن عکسی از پدرشان یا متنی کوتاه این عید را با هوادارانشان به اشتراک گذاشتند.

مهناز افشار پدر عزیزم، دستتو می‌بوسم می‌دانم مرا می‌بینی... در دنیا از من دوری اما در خاطراتم همیشه هستی و خواهی بود ... روزت مبارک بابا جانم روز همه پدران مبارک ... آنان که هستند همیشه سلامت باشند الهی و آنان که نیستن روحشان متعالی

یغما گلرویی

من و پدرم سال 55

محمدرضا گلزار پدر عزیزم، دستتو می‌بوسم

سیروان و زانیار خسروی

پدرم روزت مبارک

میلاد عمرانلو پدرم دوستت دارم و می‌دانم هرچه دارم از وجود توست. دقیقا مثل همین عکس همیشه دست پر مهرت رو روی شونه‌هام احساس می‌کنم.

رضا صادقی

پدر آخرین پناه روزگاره که می‌شه تکیه کرد بهش، پدر ممنونم که سایه دعات بر سرم هست و تا آخر عمر خدمتگزارتم. به حق آبروی علی که همیشه شاد و از ما فرزندانت راضی باشی، خداوند همه پدرهای رفته رو بیامرزه و روحشون شاد کنه.

گروه دنگ شو

جایشان در بهشت آنهایی که دیگر نیستند و آروزی سلامتی برای آنهایی که هستند.

کیاوش صاحب نسق پدر روزت مبارک

مازیار فلاحی

این هم هدیه روز پدر ما

رضا یزدانی

پدرم دکتر یزدانی همیشه دوست داست مثل خودش پزشک بشم اما وقتی عشق و علاقه وصف نشدنی من را در موسیقی دید از هیچ حمایتی دریغ نکرد مثل یک کوه می‌شه بهش تکیه داد امیدوارم همیشه سلامت و سایه‌اش بالای سرم باشد .

انتهای پیام/