سرویس موسیقی هنرآنلاین: خواننده مشکی پوش ایران اولین اجرای زنده خود را بعد از انتشار آلبوم "فقط گوش کن" را پنجشنبه ۱۰ اردیبشهت ماه در حالی روی صحنه برد که هواداران او از ساعت‌ها قبل با شال‌های حک شده با نام خواننده محبوبشان در محوطه بیرونی سالن جولان می‌دادند. تهیه کنندگی این کنسرت بر عهده شرکت "آوای هنر" بود.

پذیرایی به سبک جنوبی

بعد از ورود به سالن اولین چیزی که توجه همه را به خود جلب می‌کرد دکور روی استیج بود. مکرانی سازنده این دکور با استفاده از تم جنوبی یک در قدیمی و کاهگلی همراه با پرندگانی که از سقف آویزان بودند ساخته و در معرض دید عموم قرار داده بود.

رضا صادقی "کلافه" به نمایشگاه رسید

اولین قطعه "کلافه" بود که در حقیقت سرآلبومی تازه‌ترین آلبوم این خواننده با نام "فقط گوش کن" بود. این قطعه با ریتم خاصش انرژی زیادی به سالن داد.

هنوز هم مثل روز اول هیجان دارم

صادقی بعد از پایان دادن به قطعه اول رو به تماشاگران کرد و گفت: هنوز هم مثل قبل هیجان و استرس دارم و امشب هم برگ طلایی دیگری در زندگی من خواهد بود. خوشحالم که در روز خلیج فارس و در آستانه روز پدر روی استیج آمدم.

صادقی از هنرمندان ایرانی همچون ناصر عبدالهی، بابک بیات و سیمین بهبهانی یاد کرد و از حاضرین خواست ۱۰ ثانیه به حرمت ایران زیبا از جای خود برخیزند و ایستاده تشویق کنند.

قطعات اجرایی

حیف، بغض دوباره، ندارمت، خبر نداری، بانوی من، احساس رویایی، امرم، آدم خوبه، حواسم بهت بود، می‌خوامت، غرور، عاشق شدم، کفش آهنی، جوونی، فال، عاشقتم، یادگاری، بخند، ادعا و چقد دوست دارم خدا، قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

اعضای ارکستر مشکی پوش

امین ابراهیمی، کیوان ملک، سعید صارمی، آرش پژند مقدم، عمید بنکدار، فاضل پیش، امیر شهابی، مرتضی کریمی به رهبری پویا نیکپور اعضای ارکس‌تر رضا صادقی را تشکیل می‌دادند.

ظریف به کنسرت نرسید

رضا صادقی پیش از برگزاری این کنسرت از وزارت امور خارجه یعنی جواد ظریف به صورت غیر رسمی برای حضور در کنسرتش دعوت کرده بود، اما این کنسرت بدون حضور او برگزار شد، صادقی درباره حضور یا علت عدم حضور ظریف صحبتی نکرد.

مهمانان ویژه

امید حاجیلی، علی استیری، سعید سام، شهراد امیدوار، بیتا طایی، شجاعت شفایی مهمانان ویژه رضا صادقی در این کنسرت بودند.