سرویس تجسمی هنرآنلاین : گالری‌های تهران آخر این هفته میزبان ۲۶ نمایشگاه تجسمی می‌شوند.

اثر؛ از ۱۱ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد نقاشی‌های بابک روشنی‌نژاد را با عنوان "به چپ چپ" به نشانی خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره ۱۶، روبروی خانه هنرمندان روی دیوار می‌برد.

احسان؛ از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت نقاشی‌های الناز یارجانلی را با عنوان "بیست و پنج سالگی" به نشانی اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ میزبانی می‌کند.

اعتماد؛ نقاشی‌های محمد رحیمی را با عنوان "طهران الف" از ۱۱ تا ۲۲ نمایش می‌دهد. اعتماد ۲؛ هم نقاشی‌های بهار بهبهانی را با عنوان "باغ دلگشا" در همین زمان روی دیوار می‌برد. علاقمندان برای بازدید از این مجموعه می‌توانند به گالری اعتماد واقع در نیاوران، میدان یاسر، خیابان یاسر، خیابان موسوی، خیابان بوکان، دوراهی سمت راست، پلاک ۴ مراجعه کنند.

ایده پارسی؛ از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت نقاشی‌های امیر فرید ا با عنوان "خیالی نگاری" به نشانی خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ میزبانی می‌کند.

بوم؛ پرفورمنس ˝نادر مشایخى˝ آهنگساز صاحب سبک را با عنوان ˝آفتابه لگن هفت دست˝ را عصر جمعه یازدهم اردیبهشت ۹۴ در خیابان ولیعصر، بالا‌تر از نیایش، کوچه ارمغان غربی، پلاک یازده میزبانی می‌کند.

جرجانی؛ نمایشگاه عکس، ویدئو و چیدمان ۶ هنرمند را با عنوان "کاتالپسی" از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت برپا می‌کند. گالری جرجانی در خیابان ولیعصر، بالا‌تر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک ۴، زنگ ۱ واقع شده است.

حنا؛ نمایشگاه مجسمه‌های آرش پایا را با عنوان "نقطه سرخط" برپا می‌کند. گالری حنا در قیطریه، خیابان دولت، خیابان مطهری، خیابان اخلاقی، خیابان جهانتاب، بیگلرپور شرقی، شماره ۱۹ واقع شده است.

خاک؛ از ۱۱ تا ۲۸ اردیبهشت نقاشی‌های مهران علمی نیا را با عنوان "یک اتفاق ساده" به نشانی خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا، شماره یک به نمایش می‌گذارد.

راه ابریشم ۲؛ از ۱۱ تا ۲۸ اردیبهشت نمایشگاه استیج فوتوگرافی تهمینه منزوی را با عنوان "اندر احوالات من ملقب به تاجبخش" به نشانی بلوار کشاورز، بین وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، پلاک ۲۱۰ میزبانی می‌کند.

زیرزمین دستان؛ مجسمه‌های شقایق عربی را با عنوان "اسمبلاژ" از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت در خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ به نمایش می‌گذارد.

سیحون؛ نمایشگاه آثار فاطمه عباس‌زاده را با عنوان "از چشمان هیچ زنی نباید گذشت" به نشانی خیابان وزراء، کوچه چهارم، شماره ۱۱ برپا می‌کند.

شیلا؛ نمایشگاه عکس‌های هنرمند را با عنوان "روزگرد" از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت به نشانی خیابان‌ ولیعصر‌، بالا‌تر از خیابان‌ طالقانی‌، کوچه‌ گیلان‌، پلاک ۲‌، واحد‍۱ به نمایش می‌گذارد.

گالری شهر کتاب فرشته؛ نمایشگاه چیدمان ساره صادقی اسفهلانی را با عنوان "شکست" از ۱۱ تا ۳۰ اردیبهشت به نشانی میدان تجریش، خیابان شهید‌دربندی (مقصودبیک)، نرسیده به چهار‌راه حسابی، پلاک ۳۲ به تماشا می‌گذارد.

گالری فرهنگسرای نیاوران؛ از ۱۰ تا ۲۵ اردیبهشت میزبان نمایشگاه گروهی "ماهی و مرجان" می‌شود. فرهنگسرای نیاوران به نشانی انتهای خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران قرار دارد.

گالری مریم فصیحی؛ نمایشگاه گروهی نقاشی ۴ هنرمند را از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌کند. گالری مریم فصیحی در دروس، خیابان وارسته، کوچه مشایخی، پلاک ۱۱ واقع شده است.

گلستان؛ نمایشگاه نقاشی‌های علی ترقی جاه را از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ میزبانی می‌کند.

نگارخانه هنر ایران؛ نمایشگاه گروهی آبرنگ ˝منتخبی از آثار هنرمندان آبرنگ ایران˝ را از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت به نشانی خیابان خارک، ضلع غربی تالار وحدت برپا می‌کند.

والی؛ از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت میزبان چیدمان سرامیک ناصر میثم‌نژاد با عنوان "مسند" می‌شود. گالری والی در میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ واقع شده است.

هفت ثمر، نمایشگاه نقاشی‌های شهرزاد میرزاحسابی را از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت به نشانی خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ در معرض نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/