سرویس تئاتر هنرآنلاین : بهمن سلیمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان فارس با بیان اهمیت برگزاری هرچه بهتر جشن اردیبهشت تئاتر ایران برای تقدیر و تکریم از هنرمندان عرصه نمایش، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ما در شیراز روز 27 اردیبهشت ماه جشن خود را در تالار حافظ این شهر برگزار می‌کنیم.

سلیمانی درباره چگونگی و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این جشن در شهر شیراز با بیان اینکه تمرکز اصلی ما در جشن امسال اردیبهشت تئاتر، پرداختن به آئین‌ها و نمایش‌های کلیه شهرهای استان برگزار می‌شود، افزود: در جشن تئاتر اردیبهشت شهر شیراز امسال از انجمن‌های برتر در کنار افراد تاثیرگذار در تئاتر استان تقدیر می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان فارس در ادامه با اشاره به وجود تعداد زیادی از پیشکسوتان تئاتر در استان فارس، اضافه کرد: امسال در کنار تقدیر از پیشکسوتانی که امسال و سال گذشته فعالیت تئاتری داشتند، یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که در نظر گرفتیم تقدیر از کسانی‌ مثل بعضی خیرین است که در ساخت و تعمیر سالن‌های تئاتر شیراز و دیگر شهرها کمک‌های فراوانی کردند.

این فعال عرصه تئاتر در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری دو نمایش خیابانی که توسط هنرمندان شناخته شده استان برگزار می‌شود در کنار این جشن از دیگر برنامه‌هایی است که امسال برای جشن اردیبهشت تئاتر استان فارس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/