به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این هنرمند راد، این نمایشگاه انفرادی که "بعد از زوال شاید تنها رد وجود من چکیده احساسم باشد" نام دارد به همت موسسه فرهنگی و هنری هنر ماندگار هامون برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه که سومین تجربه همایی راد در حوزه برگزاری نمایشگاه انفرادی به حساب می‌آید قرار است ۱۲ تابلو از این هنرمند به نمایش گذاشته شود. سبک (استایل) آثار همایی راد اکسپرسیون است و تنها یکی از تابلوهای نمایشگاه پیش رو از کارهای نو سنت‌گراست.

بر اساس اعلام محمدرضا مقیمی‌نژاد مدیر گروه موسیقی آقای سماع، در نمایشگاه آثار گلایل همایی راد اجرای سازهای کهن ایرانی با حضور چند تن از اعضای گروه بخشی از برنامه را شامل می‌شود. امیر حسین حسنی نیا (نوازنده بربت)، راحله فیروزی (نوازنده چنگ ایرانی) و محمود خیرگو (نوازنده ادوات مراقبه‌) هنرمندانی هستند که در نمایشگاه همایی راد به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

همایی راد خود درباره حضور سازهای ایرانی در این نمایشگاه می‌گوید: وقتی به آقای مقیمی‌نژاد گفتم در دنیای من موسیقی سنتی و نقاشی جدایی‌ناپذیر هستند، تصور نمی‌کردم این دوستان پیشنهاد شرکت در پروژه بعدیشان را به من بدهند. اگر خدای هنردوست یاری کند، هدفم ادامه این راه یعنی برگزاری نمایشگاه‌هایم به همراه موسیقی سنتی ایران است.

این نمایشگاه یک روزه ۸ خرداد ۱۳۹۴ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در موسسه هامون واقع در شریعتی، میرداماد، نرسیده به میدان محسنی خیابان رودبار غربی جنوبی نبش خیابان باغیانی پلاک ۱۶ طبقه اول برگزار می‌شود.

گفتنی است گلایل همایی راد دارای لیسانس ادبیات از دانشگاه ادبیات با عنوان پایان دوره سبک‌شناسی از کپنهاک دانمارک است.

در کارنامه هنری او انتشار مجموعه شعر برای دل خودم در سال ۷۴ و چاپ رمان "در دایره قسمت" سال ۷۸ به چشم می‌خورد. او که اولین نمایشگاه انفرادی خود را در سال ۸۴ برگزار کرد، ۱۵ سال است در زمینه نقاشی فعالیت دارد.

انتهای پیام/