سرویس موسیقی هنرآنلاین: بابک چمن آرا با اعلام این مطلب به هنرآنلاین گفت: ۲۷ فروردین‌ماه، تولد ۱۱ سالگی انتشارات "آوا خورشید" بود و به همین مناسبت قرار است، اول اردیبهشت‌ماه صدمین آلبوم خود را منتشر کنیم.

مدیر مرکز موسیقی "بتهوون" ادامه داد: این آلبوم "مهراب" نام دارد و رامین ترکیان آهنگساز آن است. رامین ترکیان نوازنده و آهنگساز ایرانی که سالهاست خارج از کشور به سر می‌برد آهنگسازی گروه‌های "axiom of choice" و "نیاز" را در سابقه کاری خود دارد. خوانندگی کار نیز برعهدهٔ خسرو انصاری است. ژانر کار تلفیقی محسوب می‌شود و قطعات بر روی آثار شاعران کلاسیک ایرانی ساخته می‌شوند.

مدیر انتشارات "آوا خورشید" همچنین گفت: در همین تاریخ، نخستین اثر انتشارات ما با عنوان "خاموش دریا" باز نشر خواهد شد که یکی از آثار فریدون شهبازیان است و موسیقی فیلم‌های "خاموشی دریا"، "گوشواره"، "تنهایی باد"، "خانه روشن" و "آرزوهای زمین" را در بر می‌گیرد. کارگردان همهٔ فیلم‌های این آلبوم وحید موساییان است که آن زمان با همکاری شرکت "راویان هنر شرق" به بازار آمد.

او همچنین اعلام کرد: با انتشار آثار جدید، قیمت آلبوم‌های شرکت ما از ۱۰ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان تغییر خواهد کرد و این تغییر قیمت‌ها در "آوا خورشید" پس از ۲۰ ماه انجام می‌شود.