به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی، مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی، پیمان شریعتی، معاون اجرایی و اتابک نادری، مدیر امور استان‌های این مرکز، در دیدار از تیاتر باران با خیام وقار کاشانی در خصوص فعالیت های این مجموعه به گفتگو پرداختند.

همچنین تئاتر باران در این روز، میزبان علی منتظری، اولین مدیر مرکز هنرهای نمایشی پس از انقلاب اسلامی ایران بود. در این دیدار پیشنهاد شد مدیران کل ارشاد استان‌ها و روسای انجمن نمایش سراسر کشور از این سالن نمایشی بازدید کنند تا ایده ساخت سالن در بخش خصوصی در سایر استان‌ها نیز شکل بگیرد.

در همین زمینه تاکید شد: با توجه به اینکه مشکل سالن های تئاتر در شهرستان ها جدی است وعلاقه مندان فراوانی در زمینه تئاتر در شهرستان ها فعالیت دارند، اما از نظر سالن تئاتر با مشکلات روبرو هستند قطعاً حضور بخش خصوصی و ساخت سالن در شهرستان ها می تواند پاسخ مناسبی برای علاقه مندان به تئاتر باشد.

پیشنهاد اجرای عموم آثار هنرمندان مطرح تئاتر شهرستان در این سالن از دیگر مواردی بود که در این گفتگو مطرح شد.

لازم به ذکرست که تیاتر باران از بیست و سوم فروردین ماه هر روز ساعت 15 میزبان رادیو تئاتر و اجرای زنده ی نمایش رادیویی با حضور هنرمندان نامدار رادیو به کارگردانی رضا عمرانی می باشد. همچنین نمایش های هندوانه به کارگردانی رحیم نوروزی ساعت17، نمایش رابینسون کروزوئه به کارگردانی میلاد نیک آبادی ساعت19 و پلیس به کارگردانی شایان افکاری ساعت 20:30 هرروز به غیر از شنبه ها در این مجموعه روی صحنه می رود.

انتهای پیام/