سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: بنا به مصوبه شورای برنامه‌ریزی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در 10 روز برگزاری نمایشگاه، روزانه یک استان به معرفی ظرفیت‌ها و برنامه‌های آن استان در حوزه نشر خواهد پرداخت.

هر یک از این استان‌ها در روزها تعیین شده با برگزاری سلسله‌ نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نمایشگاه به معرفی صنعت نشر استان و چشم‌انداز آن در آینده می‌پردازد.

همچنین در بخش بین‌الملل نیز با رایزنی‌های انجام شده هر روز یک کشور به صورت ویژه به معرفی ادبیات و صنعت نشر آن کشور می‌پردازد. کشورهایی که روسای نمایشگاه آن‌ها و یا مقامات آن‌ها در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا می‌کنند، در اولویت این فهرست قرار دارند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

همچنین مدیر دفتر قائم مقام وزیر اطلاع‌رسانی و مدیر دفتر وزارت اطلاع‌رسانی عمان از محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بدر بن یحیی الراشدی مدیر دفتر قائم مقام وزیر اطلاع‌رسانی و محمد بن خلفان البوسعیدی مدیرکل دفتر وزارت اطلاع‌رسانی عمان عصر روز گذشته (18 فروردین ماه) از محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند.

در این بازدید غلامرضا نوعی مدیر بازار جهانی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به معرفی بخش‌های نمایشگاه پرداخت و توضیحاتی ارایه کرد.

بر اساس این گزارش، با مصوبه شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کشور عمان به عنوان میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه انتخاب شد.

انتهای پیام/