سرویس موسیقی هنرآنلاین: صدرالدین حسین خانی مدیر شرکت "ایران گام" در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: همانطور که در جریان هستید محمد علیزاده در اولین کنسرت سال ۹۴ بعد از تعطیلات روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفته و این آخرین اجرای او پیش از انتشار تازه‌ترین آلبومش خواهد بود. او در عید نوروز در شهرهای شمالی ایران مثل رامسر، تنکابن و عباس آباد روی صحنه رفت.

حسین خانی افزود: این آلبوم مراحل نهایی را پشت سر گذاشته و از هفته دیگر برای اخذ مجوز به دفتر موسیقی ارائه خواهد شد، تمام سعی‌مان این است که این اثر را تا پیش از ماه مبارک رمضان منتشر نماییم. همچنین قطعه "گلو درد" یکی از قطعات این آلبوم است.

مدیر شرکت "ایران گام" همچنین گفت: چهارمین شب کنسرت‌های جشنواره نارنجستان با اجرای محمد علیزاده و گروه ارکسترش شکل گرفت. محمد علیزاده که کنسرت خود را با قطعه "برگرد" آغاز کرده بود، اکثر قطعات محبوب خود را با همراهی گروه ارکسترش در شبی فراموش نشدنی برای هوادارانش اجرا کرد. "فکرشم نکن"، "دلت بامنه"، "جز تو" و … از جمله این قطعات بودند. میلاد ترابی تنظیم کننده اغلب قطعات علیزاده می‌ه‌مان ویژه این کنسرت بود و علیزاده پیش از معرفی وی از ترابی به عنوان یکی از بهترین تنظیم کننده‌ها و یکی از کسانی که بیشترین کمک را به او در زمینه موسیقی کرده است، یاد کرد.

این تهیه کننده موسیقی در انتهای صحبت‌های خود هم گفت: انتشار آلبوم گروه سون نیز به امسال موکول شده و این گروه هم پیش از ماه رمضان و اواخر اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/