سرویس سینمایی هنرآنلاین ، محمود اتحادی مدیر تولید پروژه "میکائیل" از روزهای پایانی تدوین این مجموعه خبر داد و به هنرآنلاین، گفت: مجموعه "میکائیل" به کارگردانی سیروس مقدم به زودی از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در ۲۰ قسمت ساخته شده و آنونس آن از شبکه یک در حال پخش است.

وی در ادامه بیان کرد: نگارش این مجموعه توسط سعید نعمت الله انجام شده و فیلمبرداری در جنوب کشور به پایان رسیده است. مدیر تولید مجموعه تلویزیونی "پایتخت" گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، "پایتخت ۴" همچنان در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و به نظر می‌رسد تا دو هفته آینده و با پایان پیش تولید، تولید این مجموعه هم آغاز شود.

اتحادی بیان کرد: هنوز هیچ خبری از تصویربرداری این مجموعه نیست و طبق برنامه ریزی فعلا "پایتخت ۴" در مرحله نگارش به سر می‌برد.

سریال" میکائیل "همانند مجموعه‌های قبلی به کارگردانی مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در آن بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی، حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی در سریال سیروس مقدم بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این مجموعه پلیسی آمده است: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود و میکائیل که پلیس سخت‌کوشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و...

انتهای پیام/