به گزارش هنر آنلاین و به نقل از مرکز ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اقبال شاکری در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورا با اشاره بازدید خود از منطقه 16 گفت: در بازدید که از منطقه 16 و پروژه‌های عمرانی آن داشتیم جا دارد از اقدامات شهرداری این منطقه قدردانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 94 گفت: در بررسی بودجه موضوع قیمت واحد کار و نیز احجام مشکل ساز می باشد، به گونه ای که در نسخه نهایی دو سوم اطلاعات غلط است .

شاکری افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که در تهران مشکل ساز شده گودهای رها شده هستند، در حال حاضر تعدادی از گود‌های تهران رها شده‌اند که تهدیدی برای جان و مال شهروندان به شمار می‌آیند.

رئیس کمیته عمران همچنین یادآور شد: در لایحه بودجه سال 94 جای خالی مراکز عرضه کتاب و کتاب خوانی دیده می‌شود. بهتر است در این خصوص از ظرفیت‌های مساجد و مراکز فرهنگی ،کتابخانه‌های عمومی و قرائت خانه‌های عمومی استفاده شود و ردیف بودجه لازم برای آن پیش بینی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا همچنین خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که امروزه شهروندان با آن دست به گریبان هستند بحث بافت‌های فرسوده است.

شاکری تصریح کرد: در حال حاضر بودجه 94 نیز در حال عبور است، اما همچنان این امر مغفول مانده و مردمی که با این موضوع مواجه هستند بلا تکلیف است.

وی افزود: ما به محدودیت‌ها و معذوریت‌های بودجه آگاه هستیم ولی مشکلات مردم در بافت فرسوده هم جدی است.

شاکری یادآور شد: همانطور که آقای طلایی پیشنهاد فراکسیون بافت فرسوده را داشتند خواستار رسیدگی جدی به این امر هستیم.

انتهای پیام/