سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: محمد رحیم اخوت گفت: 3 کتاب برای انتشار دارم که دو تای آن رمان و یکی مجموعه داستان است. او ادامه داد: این دو رمان با عناوین "نامه سرمدی" و "تا وقتی کسی هست" به همراه آخرین رمان منتشر شده‌ام "تماشا" یک سه گانه را تشکیل می‌دهد. داستان‌های سال 88 من نیز با عنوان "بیداری" در یک مجموعه گرد آوردم.

اخوت گفت: کتاب‌های من اصولا در نشر آگاه منتشر می‌شود و کتاب‌هایی که نام بردم هم در همین نشر منتشر خواهد شد.

این نویسنده معاصر گفت: همچنین رمانی نیز با عنوان "عذاب" (و نام فرعی "هفت‌خوان زندگی" ) نوشته‌ام. این کتاب نیز قراردادش به سرانجام رسیده الان در دست ارشاد برای بررسی است. اخوت گفت: از این کتاب هم فعلا جوابی برای‌مان ارسال نشده و منتظر جواب وزارت ارشاد هستیم.

محمد رحیم اخوت همچنین از نوشتن رمانی دونفره خبر داد و گفت: رمانی نیز با عنوان "بی‌مرزِ بی‌مرز" به همراه سحر مهندسی نمین نوشته‌ام.

او در پایان گفت: رمان "تعلیق" من که سال‌ها پیش منتشر و تجدید چاپ شد، اکنون توسط نشر آگاه روانه وزارت ارشاد شده که البته مجوز نشر نگرفت.

آخرین کتاب منتشر شده از محمد رحیم اخوت رمان "تماشا" ست که در سال جاری منتشر شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ محمد رحیم اخوت متولد سال 1324 است. "چهار فصل در بازخوانی شعر"، "نیمه سرگردان ما" (مجموعه داستان)، "باقی‌مانده‌ها" (مجموعه داستان)، "شکارچی خرگوش"(ترجمه با همکاری حمید فرازنده)، "خورشید" (داستان بلند)، "نمی‌شود" (رمان)، "مشکل آقای فطانت" (رمان) و "پاییز بود" (مجموعه داستان‌های کوتاه) آثار این نویسنده اصفهانی هستند.

انتهای پیام/