به گزارش هنرآنلاین : به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران گروه سایه سار بنا دارد در کنسرت پیش روی خود قطعاتی با آهنگسازی و تنظیم حسین سلیمانی همرا با اشعاری از خواجه عبدالله انصاری، مولوی، سعدی و حسین سلیمانی را برای علاقه‌مندان به موسیقی اجرا کند.

گروه موسیقی "سایه سار" در سال ۱۳۸۴ تشکیل شد وتاکنون آثار بسیاری را درقالب کنسرت و آلبوم ارائه داده است؛ شرکت درجشنواره موسیقی محله و جشنواره موسیقی فجر، اجرای کنسرت درفرهنگسرای ارسباران، برج آزادی، تالار رودکی، حوزه هنری و نیز اجرای کنسرت‌هایی در دانشگاه‌ها از فعالیت‌های داخلی و اجرای کنسرت در کشورهای مالزی، ترکیه و قبرس از فعالیت‌های برون مرزیاین گروه می‌باشد. از این گروه تاکنون دو آلبوم به نام‌های "نگاه آشنا" و "روزهای خوب" منتشر شده است.

حسین سلیمانی، سرپرست، آهنگساز و نوازنده کمانچه متولد ۱۳۶۲در شهر ری و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد. وی فراگیری کمانچه را نزد پیمان غدیری و محمدعلی مرآتی آغاز نمود و در ادامه آموزش ردیف سازی را نزد سعید فرج پوری ادامه داد و نیز بخشی از ردیف آوازی دوامی را نزد سامر حبیبی فراگرفت؛ سلیمانی که محضر علی اکبر شکارچی و کیهان کلهر نیز درک کرده مبانی موسیقی ایرانی وجهانی و مقدمات هارمونی و آهنگ سازی را نزد محمدعلی مرآتی، امیرحسین اسلامی و مرتضی شیرکوهی فراگرفته است. علاوه بر اهنگسازی دوآلبوم موسیقی سلیمانی تالیف کتاب "قطعاتی برای کمانچه" را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

کنسرت "سایه سار" در تاریخ سوم و چهارم اسفند ماه ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند با شماره ۲۲۸۰۳۶۳۱ تماس و یا به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند. انتهای پیام/