به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، "به رنگ بهار" نخستین نمایشگاه انفرادى "راحله نصیرى" ٩ تا ١۴ اسفند ماه در نگارخانه "استاد کمال الدین بهزاد" برگزار می‌شود.

راحله نصیرى متولد اردیبهشت١٣۶٢ در تهران، تحصیلات خود را در رشته تکنولوژى آموزشى گذرانده است و در این نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ خود را به نمایش می‌گذارد.

نصیری در رابطه با نحوه آشنایی خود با هنر نقاشی گفت "من نقاشی را از سال ٧٨ با سیاه قلم شروع کردم، در آن زمان علاقه زیادى به طراحى پرتره داشتم به همین دلیل در ابتدا شروع به یادگیری این سبک کردم ودرادامه به تدریس این سبک پرداختم".

وی درادامه افزود "تا سال ٨٩ با دیدن آثار اساتید بزرگ تکنیک آبرنگ و حس و روحى که در این تکنیک جریان داشت جذب آبرنگ شدم و نزد استاد زنده یاد، جمال الدین خرمى‌نژاد آبرنگ را شروع کردم و بعد از آن به یاد گیرى نگاه هاى اساتیدى چون استاد مظلومی‌پور و استاد محمد یزدچى پرداختم".

نصیری اصلیترین عنصر این تکنین را آب دانست و در این رابطه گفت "این آب است که روى کاغذ رنگ‌ها را هدایت می‌کند و بار دیگر به طبیعت بی‌جان، جان می‌بخشد. این بزرگ‌ترین دلیل علاقه من به آبرنگ است".

این هنرمند جوان در پایان گفت "در حال حاظر تلاش می‌کنم که به طور دقیق‌تر نگاه خودم به آبرنگ را داشته باشم، همچنین امیدوارم مخاطبان از نقاشی‌های من در این نمایشگاه لذت ببرند".

این نمایشگاه شنبه ۹ اسفند ساعت ۱۶ تا ۱۹ افتتاح می‌شودو نمایشگاه "به رنگ بهار" ازتاریخ ٩ تا ١۴ اسفند ماه از ساعت۱۰ تا ۱۹ در نگارخانه استاد کمال الدین بهزاد میزبان علاقمندان به هنر آبرنگ است.

انتهای پیام/