سرویس معماری هنرآنلاین: دومین کارگاه روش شناسی پژوهش با عنوان " رویکرد کیفی در پژوهش" از سری کارگاه‌های روش شناسی پژوهش روز جمعه 15 اسفند ساعت 10 الی 18 و در 8 ساعت در کانون معماران معاصر برگزار می‌شود.

بخش اول این کارگاه به موضوع "رویکرد کیفی در پژوهش؛ نکته ها و اشاره" اختصاص دارد که توسط دکتر یزدان منصوریان تدریس می‌شود و بخش دوم کارگاه با موضوع" نگاهی به تئوری زمینه -بنیاد (Grounded theory) در پژوهش‌های وابسته به معماری" توسط دکتر کاوه منصوری تدریس خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند به نشانی شهرک غرب، فاز 3، خیابان حسن سیف، کوچه دوم، پلاک 7 مراجعه نمایند.

پنجمین همایش و نمایشگاه توانمندی‌های تخصصی مهندسی ساختمان

مقارن با گرامیداشت روز مهندس و ولادت حکیم فرزانه خواجه نصیر الدین طوسی کانون مهندسین ساختمان و دفتر نظام مهندسی شهرستان نوشهر پنجمین همایش و نمایشگاه توانمندی‌های تخصصی مهندسی ساختمان را برگزار می‌کند.

این برنامه با رویکرد کارآفرینی و رونق کسب و کار برای همکاران جوان و معرفی دفاتر مهندسی شهرستان و همراه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی با موضوعات متنوع مدیریت پروژه، مهارت کسب و کار، فنون مذاکره، نانو تکنولوژی، سازه های نوین، ساختمان‌های هوشمند، ایمنی، مهندسی ارزش و تجلیل از کارآفرینان برتر و پیشکسوتان صنعت ساختمان در ویژه نامه نمایشگاه (رف) برپا می‌شود.

دبیر همایش علیرضا همتی و دبیر اجرایی نمایشگاه مهدی طاهری است.

افتتاحیه همایش و نمایشگاه روز شنبه 2 اسفند ساعت 16 است و همایش تا روز 5 اسفند ساعت از ساعت 16 الی 21 در نوشهر، خیابان 15 خرداد، تقاطع دهخدا، مجتمع تجاری لنگر دایر خواهد بود.

انتهای پیام/