سرویس موسیقی هنرآنلاین: بخش جنبی جشنواره سی‌ام با اجراهای پاپ در حالی شب گذشته اول اسفند به کار خود پایان داد که محمد علیزاده طی دو سئانس در برج میلاد روی صحنه رفت.

جز تو

این خواننده که اجرای سیزدهم در بخش پاپ را بر عهده داشت بعد از تشویقات مکرر هوادارنش روی سن آمده و در میان تشویق‌ها بدون هیچ حرفی قطعه "جز تو" را اجرا کرد و بعد از پایان این قطعه با حضار داخل سالن خوش و بش کرد و گفت: جز شما هیچ کس در قلب من جا ندارد.

تو از هر مسیری بری می‌رسی

طرفداران این خواننده از‌‌ همان ابتدای کار اصرار زیادی بر اجرای قطعه "شهر بارانی" داشتند و او نیز گویی منتظر چنین فرصتی بود و این قطعه را اجرا کرد.

همیشه دلتنگ شما هستم

او بعد از اجرای چند قطعه به طرفدارانش گفت: همیشه و همیشه دلتنگ شما بوده و هستم و این را کسانی که در همه کنسرت‌هایم حضور دارند متوجه می‌شوند و همه این‌ها گفته شد تا قطعه "دوستت دارم" تقدیم به تماشگران شود.

مهمان ویژه

با پایان یافتن قطعه "دوستت دارم" علیزاده از حضور یک مهمان ویژه در داخل سالن خبر داد و گفت: امشب بنده افتخار این را دارم تا میزبان یک هنرمند خوب و مردمی باشم و او کسی نیست جز بهزاد رحیم‌خانی، هر چقدر می‌توانید او را تشویق کنید.

لیست قطعات

در این کنسرت به ترتیب قطعات جز تو، کی می‌تونه، احساسی که به تو دارم، خیلی خوشحالم، بی‌حوصله‌ام، منو آتیش می‌زنی، زیر حرفام می‌زنم، خستگی مونده به تنم، دوباره، بیچاره دل من، دوست دارم، شب هنوز نرفته، شهر بارانی، از اون شبی که گفتی، دل بی‌تو غم زده، دلت با منه، غم دنیاست، قحطی گل و فکرشم نکن اجرا شدند.

اعضای ارکستر

ایمان ذاکری (درامز)، اشکان موسوی (ویولن)، علی‌پور نگهبان (گیتارباس)، امیر حسین اویسی (پیانو وکیبورد)، محمد شعبانی (پرکاشن)، سعید عباسی (کیبورد)، بهمن میرزازاده (باقلاما)، امیر غلامی (گیتارالکتریک)، پویا صرافی مهر (سینتی سایزر) اعضای ارکستر این هنرمند را تشکیل می‌دادند.

حواشی آخرین اجرای سی امین جشنواره موسیقی فجر در بخش جنبی:

- صمیمت میان محمد علیزاده و هوادارانش کاملا در سالن پیدا بود و مردم یک به یک قطعات را با او همراهی می‌کردند.

- لباس او خاص و طراحی زیبایی داشت که کاملا در نگاه اول به چشم می‌آمد.

- قطعه "شهر باران" بیشترین درخواست را برای اجرا داشت.

- مهمان ویژه شب گذشته این کنسرت بهزاد رحیم خانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

- قطعه "فکرشم نکن" به عنوان قطعه نهایی اجرا شد.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/