به گزارش هنرآنلاین ؛ جشن رونمایی از سه اثر علیرضا کوشک جلالی سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، سه کتاب "سینما فیروزه"، "آن‌گاه که درآمدی خورشید زانو زد" و "نیلوفری در قلب مرداب" نوشته علیرضا کوشک جلالی که توسط نشر مهرافروز چاپ شده با حضور جمعی از ادبا، نویسندگان و هنرمندان در کافه نزدیک تئاتر برگزار می‌شود.

این مراسم سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه ساعت 16 در کافه نزدیک تئاتر واقع در خیابان انقلاب، ضلع شرقی دانشگاه تهران، خیابان قدس، پلاک 5 برگزار می شود.

اجرای نمایش جدید کارگردان "p2" در ژاپن

مرتضی میرمنتظمی برای هفتمین بار حضور در یک جشنواره تئاتر خارجی را تجربه می کند؛ میرمنتظمی این بار در فستیوال بین المللی تئاتر آلیس که یکی از معتبرترین فستیوال های تئاتر در جهان به شمار می رود نمایش «فیل قرمز» را اجرا می کند. این فستیوال به مدت یک ماه از 4 بهمن تا 4 اسفند و 4 اجرای نمایش فیل قرمز اجرای پایانی این فستیوال است. هر نمایش 4 اجرا در فستیوال دارد.

نویسنده این نمایش همچون نمایش قبلی میرمنتظمی عباس جمالی است و کاوه مرحمتی تک بازیگر و طراحی تصویر و ویدئو مپینگ را برعهده دارد. کلیه طراحی ها از جمله طراحی صحنه ، لباس نور را میرمنتظمی انجام داده است. میرمنتظمی در خصوص موضوع این نمایش گفت: این نمایش در ادامه نمایش "فرکانس" است که تنهایی یک انسان نمایش داده می شود.

کارگردان ابرها همچنین افزود: در این فستیوال علاوه بر اجرای نمایش فیل قرمز قرار است فیلم-تئاترهای "ابرها" و "پی دو" و دو فیلم کوتاه "سایلنت" و "روی شاخه ها" که از ساخته های میرمنتظمی است نمایش داده و این آثار مورد بحث و نقد گذاشته شود.

گفتنی است در این فستیوال 8 نمایش از کشورهای مختلف جهان حضور دارند که نمایش فیل قرمز به عنوان تنها نماینده ایران در این فستیوال حضور دارد. هر نمایش 4 اجرا دارد.

میرمنتظمی پیش از این در در فستیوال‌های بین المللی در کشورهای ایتالیا، لهستان، جمهوری چک، کره جنوبی، ارمنستان و بلاروس حضور داشته و امسال هم نمایش موفق "پی دو" را در تالار حافظ روی صحنه برد که رکورد پرفروش‌ترین نمایش تالار حافظ را زد.

انتهای پیام/