سرویس تجسمی هنرآنلاین: سعید شهلاپور در رابطه با تازه‌ترین اثر حجمی‌اش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مراحل ساخت تازه‌ترین اثر حجمی‌ام با عنوان "دروازه جهنم" به تازگی به پایان رسیده و در محوطه باغ موزه قصر جانمایی شده است.

او افزود: برای ساخت این اثر که در فضای سبز و درمسیر منتهی به زندان سابق قصر نصب شده از آهن استفاده کرده‌ام. ارتفاع این مجسمه ۷ و نیم متر است و پرداخت نهایی آن را به زودی انجام خواهم داد تا اثر آماده برای نور‌پردازی شود.

این هنرمند در پایان خاطرنشان کرد: این اثر به سفارش سازمان زیبا سازی شهر تهران ساخته شده و در طراحی آن نیم نگاهی به فضای حاکم بر زندان قصر که سابق بر این و از گذشته‌های دور در این محل برپا بود، داشته‌ام.

سعید شهلا‌پور متولد ۱۳۲۳ تهران، در رشته مجسمه سازی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد ه و برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی از آثارش در سفارتخانه‌ها و نگارخانه‌های تهران، رشت و دیگر شهرهای بزرگ، همچنین حضور در دوسالانه‌ها و سمپوزیوم‌های مجسمه سازی به عنوان داور از جمله فعالیت‌های هنری او به شمار می‌آیند.

سعید شهلا‌پور عضو هیات رئیسه انجمن مجسمه سازان ایران است و مدیریت چهارمین دوسالانه مجسمه سازی تهران را نیز بر عهده داشته است.

انتهای پیام/