به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سومین دوسالانه ملی دیوارنگاری شهری- شاهدان شهر، "دکتر سیدنظام الدین امامی‌فر" دبیر دوسالانه دیوارنگاری شاهدان شهر با اعلام این خبر گفت: هم اکنون حدود ۳۰ پایان‌نامه در سه مقطع دکترا، کار‌شناسی ارشد و کار‌شناسی به دبیرخانه ارسال شد که بر همین اساس از محققین واعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور برای داوری این آثار دعوت بعمل آمده است.

وی در ادامه افزود: انتخاب پایان نامه‌های بر‌تر بر اساس معیارهای علمی و مرتبط با محور پژوهش واهداف سازمان زیباسازی از بین آثار رسیده انجام گرفته است و اکنون ۱۰ پایان‌نامه بر‌تر انتخاب شده که طبق اعلام قبلی بعنوان حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مبلغ یک میلیون تومان به ایشان تعلق خواهد گرفت و یکی از تحقیقاتی که قابلیت چاپ بصورت کتاب را دارا بود، معرفی شده است.

امامی‌فر افزود: اسامی منتخبین در بخش پایان نامه و رساله‌های دانشگاهی، در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد و ضمن اعطای گواهی شرکت، جوایزی تقدیم برگزیدگان می‌شود.

دبیر دوسالانه دیوارنگاری شاهدان شهر خاطرنشان کرد: هیات داوران بخش داوری پایان نامه‌های دانشگاهی متشکل از دکتر زهرا رهبرنیا از دانشگاه الزهرا، دکتر اصغر کفشچیان مقدم و دکتر محمد فدوی از دانشگاه تهران، دکتر منصور مهرنگار از دانشگاه تربیت مدرس، دکتر خشایار قاضی‌زاده از دانشگاه شاهد و دکتر محسن طبسی از دانشگاه آزاد مشهد هستند؛ که با سرپرستی دبیر علمی بخش پژوهش، خانم دکتر اشرف اسادات موسوی لر از دانشگاه الزهرا، داوری پایان‌نامه‌ها را در این بخش از دوسالانه عهده‌ دار بودند.

امامی‌فرهمچنین با تاکید مجدد از حمایت سازمان زیباسازی از پایان‌نامه‌هایی با موضوع دیوارنگاری شاهدان شهر افزود: این اقدام با هدف دعوت از استادان و دانشجویان دانشگاه‌های هنری در سطح کشور برنامه ریزی شده است و سعی شده تا در آینده برخی از موضوعات تحقیقاتی کاربردی بصورت عناوین قابل طرح در مباحث تحقیقاتی دانشگاهی با حمایت سازمان زیباسازی شهر تهران به دانشگاه‌ها پیشنهاد شود.

امامی‌فر افزود: برنامه ارائه سخنرانی با موضوعات تحلیلی بسیار جدید در محل سالن ایرانیان مرکز فرهنگی هنری صبا و طبق برنامه زمان بندی، از طریق سایت سومین دوسالانه ملی دیوارنگاری شهری اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای انتقال هرچه بیشتر مباحث علمی و کاربردی‌تر شدن آن برای مدیران سازمان زیباسازی مناطق ۲۲ گانه و نواحی مربوطه از ایشان دعوت بعمل آمده تا در این همایش شرکت کنند.

وی افزود: دراین بخش از پژوهش سومین دوسالانه، از میان مقالات ارسالی و داوری شده، سه مقاله بر‌تر با رتبه بندی انتخاب خواهند شد و از ۱۰ مقاله منتخب حمایت یک میلیون تومانی بعمل خواهد آمد.

گفتنی است همایش علمی و پژوهشی دوسالانه دیوارنگاری نیز در روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۶: ۳۰ در سالن ایرانیان موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود که ۵ سخنران صبح و ۶ سخنران بعدازظهر به ارائه مقالات خود می‌پردازند. ترکیب سخنرانان شامل استادان و دانشجویان با مقالات ارسالی آن‌ها است.

نمایشگاه آثار منتخب سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری با موضوع شاهدان شهر تا ۳۰ بهمن ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا دایر است.

انتهای پیام/