به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، حسام الدین سراج خواننده موسیقی ایرانی یکی از چهره‌های شناخته شده است که در سی‌امین جنشواره مویسقی فجر در شهر شیراز به اجرای برنامه می‌پردازد.

سراج درباره حضورش در این جشنواره گفت: اجرای ما امروز ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ به همراه گروه بیدل در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود. در این اجرا مجموعه‌های از تصانیف و ساز و آواز را اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: قطعه‌های این اجرا شامل گلچینی از آثاری است که از ۲۰ سال پیش تا کنون اجرا کرده‌ام که همگی آن‌ها توسط رامین کاکاوند آهنگسازی شده است.

این خواننده موسیقی ایرانی درباره قطعه‌هایی که در این اجر می‌خواند، گفت: در کنسرت شیراز قطعه‌هایی مانند "مستان سلامت می‌کنند"، "داغ جنون"، "ماه" و چند تصنیف دیگر را اجرا می‌کنیم. همچنین آوازهایی در دستگاه ماهور و نواز اجرا می‌شود. شعر آواز‌ها از میان سروده‌های مولانا، حافظ و هوشنگ ابتهاج انتخاب شده است.

اعضای گروه موسقی بیدل در کنسرت شیراز عبارتند از: کورش بابایی، شهرام می‌رجلالی، مسعود حبیبی، رامین کاکاوندی، بهرام خانی، داوود ورزیده و محمود فره‌مند و حسام الدین سراج.

گروه موسیقی بیدل با خوانندگی حسام الدین سراج و آهنگسازی رامین کاکاوند در شب دوم، سی‌امین جشنواره موسیقی فجر و در تاریخ شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰: ۳۰ در تالار حافظ به صحنه می‌رود.