سرویس موسیقی هنرآنلاین: ایرج رحمانپور با بیان اینکه قطعات اجرایی گروه زاگرس در سه بخش بومی، محلی و ساخته‌های گروه قرار خواهند گرفت افزود: بعضی از قطعات اجرایی ما بزران، دلارام، ای یار مه و دسمه بییر است و احسان عبدی پور(سرنا)، شهاب خاکسار(دف و تنبک)، امین عباسی(سنتور) و همایون پشت دار(کمانچه) از اعضای گروه زاگرس هستند. وی در ادامه با اشاره به شیوه برگزاری جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی باید به قضاوت و بررسی تولیدات هنری یک ساله گروه‌ها و افراد بپردازد و اجازه حضور کارهای تکراری را ندهد. به طور مثال در جشنواره فیلم همه می‌دانند که قرار است آخرین و تازه‌ترین آثار هنرمندان عرصه تلویزیون و سینما اکران و داوری شود، به همین خاطر هم مردم توجه بیشتری نشان می‌دهند و هم خود هنرمندان جنب و جوش و هیجان بیشتری برای برگزاری جشنواره دارند.

این خواننده افزود: هنرمندان موسیقی باید اینگونه احساس کنند که اگر تولیدات تازه‌ای داشته باشند در این عرصه می‌مانند و در غیر اینصورت ناگزیر به حذف شدن خواهند بود و در چنین شرایطی قطعا فعالیت مفیدتر و متمرکزتری خواهند داشت.

سرپرست گروه موسیقی زاگرس یادآور شد: از نواقص جشنواره موسیقی فجر نبود امتیاز خاصی برای گروه‌های برتر و برگزیده پس از اتمام جشنواره است. حمایت در ضبط و انتشار و نیز خریداری آثار، حمایت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای و همچنین فراهم نمودن شرایط و امکانات اجرای کنسرت در داخل و خارج از کشور از امتیازاتی است که باید به گروه‌ها و افراد برتر داده شود که متاسفانه چنین نمی‌شود و همین امر گروه‌ها را بی‌انگیزه می‌کند.

گروه زاگرس فردا 26 بهمن ماه در ایوان شمس و همچنین در 28 بهمن در خرم آباد به اجرا می پردازد.