به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر در این دوره کارگروه ساماندهی مد و لباس برای تصویرگرانی که در حوزه مد و لباس به خلق آثار ارزشمند پرداخته‌اند، زمینه حضور در بخش مسابقه را فراهم کرده است.

تصویرگران که در بخش فرهنگی هنری جشنواره اقدام به ثبت نام در جشنواره کنند، می‌توانند حداکثر 5 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این در حالی است که در این دوره آثار هنری متنوعی در جشنواره به علاقه‌مندان بخش هنری ارائه می‌شود تا بتوانند در کنار لباس، شاهد رقابت آثار گرافیکی و تصویرگری نیز باشند. در این بخش انجمن تصویرگران کودک و نوجوان تعامل نزدیکی را با کارگروه ساماندهی مد و لباس داشته است.

تصویرگران علاقه‌مند می‌توانند یا با مراجعه به بنیاد ملی مد و لباس و یا با ثبت نام در نشانی اینترنتی www.iranmode.com برای حضور در این بخش ثبت نام کنند. تولید انبوه 100 اثر منتخب جشنواره مد و لباس فجر به گزارش ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، ابوالقاسم شیرازی با بیان این مطلب افزود: جشنواره مد و لباس فجر نقطه عطفی در مسیر بهره مندی از هنر طراحی لباس است و در عرصه تولید نیز می‌تواند به مشکلات بسیاری در این عرصه پایان دهد.

وی ادامه داد: اتحادیه پوشاک کشوری همکاری نزدیکی با کارگروه ساماندهی مد و لباس دارد و تلاش‌های انجام شده در دو سال آینده نشان دهنده رویکرد علمی در این کارگروه است.

شیرازی همچنین از تولید انبوه آثار منتخب در این دوره خبر داد: تلاش داریم در این دوره حداقل 100 لباس منحصر به فرد را که از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس تایید شده‌اند به تولید انبوه برسانیم.

رییس اتحادیه پوشاک کشوری گفت: این اتحادیه در بخش عرضه محصولات چهارمین جشنواره مد و لباس فجر همکاری نزدیکی را با برگزارکنندگان جشنواره خواهد داشت.

چهارمین جشنواره مد و لباس فجر 11 تا 18 اسفند ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/