به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان؛ نمایشگاه "افسون عکس" که در برگیرنده آثاری با تکنیک فلو و آبستره از دانش آموختگان خانه عکاسان جوان هستند با حضور هنرمندانی همچون علی آذرنیا، احمد نصیرپور، مهدی غفوریان، محمد سعید نقاشیان، حمزه اولیازاده، ناهید حسن خانی و... افتتاح شد.

در این نمایشگاه آثاری از محمود باقری، سپیده خاقانی‌پور، کامیار مجد، منیژه نیتی، ستاره اسماعیل‌زاده، عاطفه سادات حسینی جلالیان با نگاهی آبستراک و خلق آثاری نوآورانه درمعرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

همچنین خانه عکاسانه عصر روز پنج‌شنبه نیز میزبان چهارمین پاتوق هنری خانه عکاسان جوان با حضور بهرام کلهرنیا هنرمند پیشکسوت با موضوع تجزیه و تحلیل آثار هنری شد.

این پاتوق‌های هنری که با هدف رشد و تعالی هنر عکاسی در ایران و ایجاد رابطهٔ نزدیک و صمیمی بین اساتید و هنرجویان برگزار می‌شود این هفته با موضوع تجزیه و تحلیل آثار هنری توسط بهرام کلهرنیا برگزار شد. در این نشست این هنرمند باسابقه با برشماری ظهور جریان هنر مدرنیستی به موضوع نقد و بررسی آثار و تجزیه و تحلیل آن پرداخت.

پاتوق هنری خانهٔ عکاسان جوان که با ابتکار دکتر رسول اولیازاده چندین سال پیش در زمان مدیریت او در خانه عکاسان ایران به اجرا درآمد و نتیجهٔ آن برگزاری بیش از پنجاه پاتوق هنری در مدت سه سال بود که با استقبالی بی‌نظیر از طرف هنرآموزان و اساتید عکاسی مواجه شد و در حال حاضر این ظرفیت در مجموعهٔ تحت مدیریت این هنرمند در خانهٔ عکاسان جوان با پنانسیلی بیشتر برگزار می‌شود. این پاتوق‌های هنری هر دو هفته یکبار برپا می‌شود و ورود علاقمندان در آن آزاد است.

انتهای پیام/