به گزارش هنرآنلاین: اولین آلبوم رحمان خواننده پاپ موسیقی کشورمان قرار است در روز ۲۶ بهمن ماه جاری در سالن فخرالدین اسعد گرگان روی سن برود و قطعاتی از آلبوم جدید را برای هواداران خود اجرا کند.

این خواننده که بدون انتشار آلبوم چهره شناخته شده‌ای در عرصه موسیقی است؛ آلبوم خود را با ۱۳ قطعه موسیقایی که از فضاهای متنوع ریتمیک و عاشقانه برخوردار است، منتشر خواهد کرد.

وی که تاکنون با انتشار ۵ قطعه در دنیای مجازی توانسته مخاطبان بسیاری را با خودهمراه کند، این آلبوم را که هنوز عنوان مشخصی برای آن انتخاب نکرده است را به صورت مجاز و رسمی از طریق شرکت چنگ زرین پارسی و شرکت هنرنمای پارسیان تا اواخر بهمن ماه در سراسر کشور منتشر می‌کند.

رحمان در اولین آلبوم خود با آهنگسازانی نظیر مدوید لطیفی، مهران خلیلی، پدرام کشتکار و علی راد همکاری داشته و در بخش ترانه حامد رجبی مسعود محمدی علیرضا حسینی علی احمدیان و حسین غیاثی با وی همکاری داشته‌اند.

گفتنی است قطعات این آلبوم در فضاهای الکترونیک و ارکسترال تنظیم شده‌اند و نوازندگان مطرح و سر‌شناسی همچون بابک ریاحی‌پور، فیروز ویسانلو، مسعود همایونی، مهران خلیلی، بهنام حکیم، رضاتاجبخش، هومن نامداری، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، پاشا یثربی، پیام طونی، مینو قاسمپور و مدوید لطیفی برای وی نوازندگی کرده‌اند.

اولین کنسرت رسمی رحمان ۲۶بهمن ماه جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگان به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/