سرویس موسیقی هنرآنلاین : پژمان نور یکی از بهترین گیتاریست‌های حال حاضر کشور است که طی سال‌های گذشته به همراه گروهش کنسرت‌های بزرگی برگزار کرده است. او به تازگی به اجرای یک کنسرت بزرگ در کنار نوازندگان مشهور بین‌المللی به شهر فرانکفورت آلمان برای کنسراواتوار Dr-Hoch,s Konservatorium Frankfurt دعوت شده است.

علاوه بر دعوت از پژمان نور به عنوان نوازنده گیتار ، نوازندگان صاحب نامی دیگر از کشورهای مختلف مانند جوزف دی زاخ (فلوت کلیددار)، الیور بورسوتزکی (کنتراباس)، جورج پالوما (کاخن) نوازندگان مشهوری هستند که برای اجرای این کنسرت فراخوانده شده و با این هنرمند کشورمان در این اجرا خواهند بود.

هر یک از این نوازندگان کارنامه‌ی درخشانی از خود به جا گذاشته و با اساتید مشهور موسیقی جهان همکاری کرده‌اند. البته در این کنسرت یک نماینده‌ی دیگر ایرانی نیز حضور دارد، حمید میرزایی نوازنده گیتار مقیم آلمان از دیگر نوازندگانی است که با اعضای این گروه می‌نوازد .

سایت رسمی این کنسراواتوار خبر این کنسرت را با ضمیمه کردن تصویر پژمان نور به اشتراک گذاشته تا به این صورت بر روی حضور این نوازنده‌ی توانمند ایرانی مانور دهد.

او هفته‌ی آینده راهی آلمان می‌شود تا به همراه دیگر اعضای گروه، برای کنسرت ۱۳ مارس ( ۲۲ اسفند ماه ) آماده شود.

انتهای پیام/