سرویس تجسمی هنرآنلاین : گالری‌های تهران آخر این هفته میزبان ۲۶ نمایشگاه تجسمی می‌شوند.

اثر؛ جمعه ١٠ بهمن چیدمان پاپیه ماشه رضا لواسانی را افتتاح می‌کند. نمایشگاه تازه لواسانى، تا ٢٠ اسفند ماه در نگارخانه اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان، شماره ١۶ دایر خواهد بود.

طراحان آزاد؛ از جمعه ۱۰ بهمن هم افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های زرتشت رحیمی را با عنوان "چند روایت از کتاب مقدس" میزبانی می‌کند. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این رخداد‌ها به گالری "طراحان آزاد" به نشانی میدان گل‌ها، میدان سلماس، جنب پاسارگاد، شماره ۵ مراجعه کنند.

احسان؛ عکس‌های سعید رستم بخش را با عنوان "سمفونی ریمان‌ها" از ۱۰ تا ۱۵ بهمن به نمایش می‌گذارد. گالری احسان در اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ واقع شده است.

آران؛ طراحی، نقاشی و حجم‌های بکتاش سارنگ جوانبخت را با عنوان "برج و تمرین برای بازتولید شکست" از ۱۰ تا ۲۷ بهمن روی دیوار می‌برد. علاقمندان می‌توانند از این نمایش در گالری آران به نشانی کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک ۱۲ دیدن کنند.

اعتماد؛ مجموعه نقاشی‌های لیلا ویسمه را با عنوان "باعث تمام دردسر‌ها خرگوش‌ها بودند" از ۱۰ تا ۲۱ بهمن به نمایش می‌گذارد. اعتماد۲؛ نمایشگاه نقاشی‏‌های امین باقری را با عنوان "بیتر فلای" را در همین زمان برپا می‌کند. اعتماد ۳؛ عکس‌های امیرحسین شاهبداغلو را با عنوان "شماره ۱۰۲۲" از ۱۰ تا ۲۶ بهمن روی دیوار می‌برد. علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند به نشانی نیاوران میدان یاسر خیابان یاسر خیابان موسوی خیابان بوکان دوراهی سمت راست پلاک ۴ مراجعه کنند. اعتماد ۴ هم نقاشی‌های المیرا روزبه و پرویز روزبه را با عنوان "رویا‌ها در پاریس" از ۱۰ تا ۲۶ بهمن به نشانی خیابان باهنر (نیاوران)، نبش خیابان دلشاد، شماره ۱۶۱، طبقه سه میزبانی می‌کند.

آرته؛ عکس‌های سیاوش آزادی و سیاوش بحریه را با عنوان "تهران واقعیت افزون شونده" از ۱۰ تا ۲۰ بهمن به نمایش می‌گذارد. گالری آرته در ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ واقع شده است.

ایده پارسی؛ نمایشگاه گروهی نقاشی ۸ هنرمند را با عنوان "مشق مکتب صفوی" از ۱۰ تا ۱۵ بهمن میزبانی می‌کند. گالری ایده پارسی در خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ واقع شده است.

جرجانی؛ عکس‌های نگین هدایتی را با عنوان "اورنگ" از ۱۰ تا ۲۰ بهمن به نمایش می‌گذارد. علاقه‎مندان به بازدید از آن می‌‎توانند به نشانی خیابان ولیعصر، بالا‌تر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک ۴، زنگ ۱ مراجعه کنند. جرجانی روزهای شنبه تعطیل است.

زیرزمین دستان؛ از ۱۰ تا ۲۱ بهمن طراحی‌های کیوان مهجور را با عنوان "نقشگر بادیه" به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ میزبانی می‌کند.

ساربان؛ نقاشی‌خط‌های جواد صادقی را با عنوان "خط روی خط" از ۱۰ تا ۲۰ بهمن به نشانی خیابان دکتر بهشتی، میدان تختی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک ۸ به نمایش می‌گذارد.

گالری شماره ۶؛ جمعه ۱۰ بهمن نمایشگاه نقاشی‌های احیا مرادی را با عنوان "Femme fatale" افتتاح می‌کند. گالری ۶ در خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، پلاک ۲، طبقه همکف واقع شده اس و علاقمندان می‌توانند تا ۲۷ دی ماه از این مجموعه دیدن کنند.

مس نگار؛ نمایشگاه آرایه‌های لودویگ برزگر نظری از ۱۰ تا ۱۳ بهمن برپا می‌کند. علاقمندان می‌توانند از این مجموعه به نشانی خیابان ملاصدرا، شیراز شمالی، کوچه حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس، پلاک ۵ دیدن کنند.

شیرین ۱؛ پروژه نیما بهنود را با عنوان ˝همه چیز ما هستیم˝ از ۱۰ تا ۲۱ بهمن و شیرین ۲ هم نمایشگاه گروهی نقاشی را در همین زمان به نشانی کریم‌خان زند، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، پلاک ۵ برپا می‌کند.

ماه؛ از ۱۰ تا ۲۸ بهمن نقاشی‌های بهمن محمدی را با عنوان "بیرون از این اتاق خالی" روی دیوار می‌برد. گالری ماه در خیابان آفریقا، بلوار گلستان، شماره ۲۶ واقع شده است.

هفتان؛ نمایشگاه عکس و چیدمان شاهین داداشی را با عنوان "چیزی که نیست..." ۱۰ بهمن به نشانی میدان هفت تیر، بهار شیراز، سلیمان خاطر، کوچه ابرار غربی، پلاک ۶۵ افتتاح می‌کند.

والی؛ از ۱۰ تا ۲۱ بهمن نقاشی‌های زهرا شفیع را با عنوان "به مهمانی زندگی خوش آمدید" افتتاح می‌کند. گالری والی در میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ واقع شده است.

آریا؛ از ۹ تا ۳۰ بهمن میزبان نمایش آثار سیراک ملکونیان می‌شود. آب انبار هم از ۱۰ تا ۳۰ بهمن بخشی دیگر از آثار این هنرمند را به نمایش می‌گذارد. گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالا‌تر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ و گالری آب انبار هم در خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن منش، پلاک ۲ واقع شده‌اند.

مینا؛ جمعه ۱۰ بهمن نمایشگاه عکس نقاشی (عکاشی) را به نشانی پاسداران، گلستان دوم، شماره ۱۲۰ افتتاح می‌کند.

سیحون ۱ و ۲ ؛ نمایشگاه سه نسل از مجسمه سازان ایران را از ۱۰ تا ۲۹ بهمن به نمایش می‌گذارد. گالری سیحون درخیابان وزراء، کوچه چهارم، شماره ۱۱ واقع شده است.

حنا؛ مجسمه‌های خسرو خورشیدی را با عنوان "دره من چه سبز بود" از ۱۰ بهمن تا ۸ اسفند به نشانی قیطریه، خیابان دولت، خیابان مطهری، خیابان اخلاقی، خیابان جهانتاب، بیگلرپور شرقی، شماره ۱۹ میزبانی می‌کند.

شیلا؛ جمعه ۱۰ بهمن نمایشگاه نقاشی‌های ۵ هنرمند را افتتاح می‌کند.. این نمایشگاه تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد و علاقه‎مندان به بازدید از آن می‌‏توانند به نشانی خیابان‌ ولیعصر‌، بالا‌تر از خیابان‌ طالقانی‌، کوچه‌ گیلان‌، پلاک ۲‌، واحد‍۱ مراجعه کنند.

گلستان؛ نقاشی‌های سپیده مهربان را از ۱۰ بهمن به نمایش می‌‎گذارد. نمایش آثار این هنرمند تا ۱۵ بهمن در گالری گلستان ادامه خواهد داشت و دوست‎داران عکاسی برای بازدید از این مجموعه می‌‏توانند به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ مراجعه کنند.

ویستا؛ هم نمایشگاه ویدئو به نمایشگاه گردانی بهنام کامرانی و فرشته عالمشاه از ۱۰ تا ۲۰ بهمن به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک۱۱ را برپا می‌کند.

محسن؛ جمعه ۱۰ بهمن میزبان نمایشگاه عکس و پرفورمنس سیاوش امامی با نام ˝فراموشی ایرنه˝ می‌شود. علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه در گالری محسن به نشانی خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک۴۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/